Zapraszamy do zgłaszania tematów wystąpień na Forum IAB 2015

Forum IAB 2015 odbędzie się pod hasłem: „Zaadaptuj się lub zgiń. Budowanie biznesu w erze cyfrowego konsumenta”. Zapraszamy do...
forum-iab-2015-cegielka

Znamy skład Rady Programowej i zakres tematyczny Forum IAB 2015

9. edycja Forum IAB odbędzie się w dniach 10 i 11 czerwca br. w Multikinie Złote Tarasy. Zapraszamy!
Forum IAB 2015

Patronat IAB Polska: Mobile Trends Conference 2015

Już za niecały miesiąc branża mobilnych technologii oraz marketingu spotka się w Krakowie na konferencji Mobile Trends Conference oraz...
MTCA

Platforma e-learningowa – konkurs ofert

Ogłaszamy konkurs ofert na przygotowanie lub udostępnienie multimedialnej, interaktywnej platformy e-learningowej do przeprowadzenia szkoleń e-learningowych oraz procesu certyfikacji.
Women Using Computers

Real Time Bidding pod lupą – raport z badania IAB Polska

Zapraszamy do lektury raportu IAB Polska dotyczącego Real Time Bidding.
Raport RTB

Syncmmatic i Yoberi nowymi firmami członkowskimi IAB Polska

Członkami Nadzwyczajnymi IAB Polska zostały dwie kolejne firmy: Syncmmatic i Yoberi Sp. z o.o.
2015-01-14_135231

Internet kluczowy w aranżacji wnętrz – wyniki badania IAB Polska

Wyniki badania „E-konsumenci (Consumer Journey Online)” przeprowadzonego przez IAB Polska wskazują na to, że internet jest najbardziej przydatnym źródłem...
E-konsumenci - Wyposażenie domu IAB Polska

AdEx Q3’2014 – przyspieszenie reklamy online w końcówce roku

Według badania IAB AdEx, realizowanego przez PwC na zlecenie Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, w trzecim kwartale 2014...
adex_cegielka
Zobacz

Kalendarz

Sprawdź kalendarz wydarzeń IAB Polska
Jedynie 17 procent managerów ma przygotowaną odpowiednią strategię obecności marki w mediach społecznościowych.
- Bartłomiej Brzostowski

Badania i publikacje W sekcji Badania i publikacje prezentujemy wyniki badań, prowadzonych przy współpracy z firmami i agencjami badawczymi oraz zamieszczamy raporty strategiczne IAB Polska. Dowiesz się z nich jak kształtuje się wartość rynku reklamy online oraz poznasz zmiany i trendy w marketingu internetowym. Wiedza ta pozwoli Ci podejmować bardziej świadome i efektywne decyzje biznesowe i marketingowe.

Badania i publikacje

Edukacja i szkolnictwo Jednym z ważnych zadań IAB jest aktywne edukowanie rynku reklamy interaktywnej w Polsce. W sekcji Edukacja i szkolnictwo znajdziesz informacje na temat kierunków studiów oraz spotkań umożliwiających zdobycie oraz rozwinięcie wiedzy z zakresu marketingu i reklamy w Internecie oraz zagadnień dotyczących branży interaktywnej.

Edukacja i szkolnictwo

Legislacja W sekcji Legislacja prezentujemy dokumenty i zmiany legislacyjne mające istotny wpływ na funkcjonowanie branży interaktywnej w Polsce. Zachęcamy do merytorycznej dyskusji oraz dążymy do wypracowania optymalnych, jednolitych rozwiązań dla całej branży.

Legislacja
BBElements LogoBBElements Logo
baker-mckenzie_logo_310baker-mckenzie_logo_310
Evigo IAB PolskaEvigo IAB Polska
artflash_310x124artflash_310x124
Mindshare Polska Sp. z o.o. logoMindshare Polska Sp. z o.o. logo
Revenue logoRevenue logo
Fenomem logoFenomem logo
GG network logoGG network logo
Evolutionmedia net logoEvolutionmedia net logo
mobile institute logomobile institute logo
LifeTube w IAB PolskaLifeTube w IAB Polska
Gong logoGong logo
Polskie Badania Internetu (PBI) logoPolskie Badania Internetu (PBI) logo
Media Contacts logoMedia Contacts logo
Optimal it logoOptimal it logo
Agrofoto logoAgrofoto logo
Mexad logoMexad logo
Mobizzy logoMobizzy logo
Mint Media logoMint Media logo
Adrino.pl logoAdrino.pl logo