Edipresse Polska i Kamikaze nowymi członkami IAB Polska

Do grona członków nadzwyczajnych IAB Polska dołączyły kolejne dwa podmioty: wydawnictwo Edipresse Polska oraz agencja interaktywna Kamikaze.
strona grafika2

Zareklamuj się w raporcie IAB Polska „Perspektywy branżowe marketingu online w Polsce”

Zapraszamy do współpracy reklamowej przy raporcie IAB Polska „Perspektywy branżowe marketingu online w Polsce”.
plansza2

Zgłoś swoją kampanię do MIXX Awards 2015!

Już 19 listopada 2015 w Palladium odbędzie się IX edycja MIXX Awards & Conference 2015. Zapraszamy do zgłaszania kampanii!
mixx strona

IAB Europe publikuje white paper „Road to Programmatic”

Zapraszamy do lektury kompleksowego opracowania dotyczącego modelu zautomatyzowanego zakupu powierzchni reklamowej.
Road to Programmatic

Zareklamuj się w raporcie IAB Polska „Internet Rzeczy w Polsce”

Zapraszamy do współpracy reklamowej przy raporcie, który ukaże się we wrześniu z magazynem Harvard Business Review Polska.
internet rzeczy

Dołącz do mapy podmiotów internetowych IAB Polska 2015

Zapraszamy firmy członkowskie oraz firmy niezrzeszone w IAB Polska do zamieszczania logotypów na „Mapie podmiotów internetowych 2015”.
Mapa IAB Polska

IAB Polska gromadzi opinie w sprawie audiowizualnych usług medialnych

6 lipca Komisja Europejska rozpoczęła konsultacje w sprawie dyrektywy 2010/13/UE o audiowizualnych usługach medialnych.  W związku z tym zachęcamy...
unia2

IAB Polska gromadzi opinie w sprawie nabywania treści cyfrowych oraz towarów w internecie

Zachęcamy do przesyłania swoich opinii i stanowisk w sprawie nabywania treści cyfrowych oraz towarów w internecie.
ziemia
Zobacz

Kalendarz

Sprawdź kalendarz wydarzeń IAB Polska
Przeprowadzone przez IAB Polska badanie „Prywatność w sieci” wskazuje na ważne tendencje jeśli chodzi o odbiór przez internautów działań skierowanych do nich – tak przez instytucje prywatne, jak i instytucje publiczne.
- dr Wojciech R. Wiewiórowski

Badania i publikacje W sekcji Badania i publikacje prezentujemy wyniki badań, prowadzonych przy współpracy z firmami i agencjami badawczymi oraz zamieszczamy raporty strategiczne IAB Polska. Dowiesz się z nich jak kształtuje się wartość rynku reklamy online oraz poznasz zmiany i trendy w marketingu internetowym. Wiedza ta pozwoli Ci podejmować bardziej świadome i efektywne decyzje biznesowe i marketingowe.

Badania i publikacje

Edukacja i szkolnictwo Jednym z ważnych zadań IAB jest aktywne edukowanie rynku reklamy interaktywnej w Polsce. W sekcji Edukacja i szkolnictwo znajdziesz informacje na temat kierunków studiów oraz spotkań umożliwiających zdobycie oraz rozwinięcie wiedzy z zakresu marketingu i reklamy w Internecie oraz zagadnień dotyczących branży interaktywnej.

Edukacja i szkolnictwo

Legislacja W sekcji Legislacja prezentujemy dokumenty i zmiany legislacyjne mające istotny wpływ na funkcjonowanie branży interaktywnej w Polsce. Zachęcamy do merytorycznej dyskusji oraz dążymy do wypracowania optymalnych, jednolitych rozwiązań dla całej branży.

Legislacja
getinnoble_logo_310getinnoble_logo_310
WhitesWhites
Polskie Badania Internetu (PBI) logoPolskie Badania Internetu (PBI) logo
wp_logo_310x124wp_logo_310x124
Mexad logoMexad logo
TVP logoTVP logo
ValueMediaValueMedia
Trader.com (Polska)  logoTrader.com (Polska)  logo
Supersam IAB PolskaSupersam IAB Polska
mobile institute logomobile institute logo
Million you logoMillion you logo
Mec Global logoMec Global logo
Facebook Poland Sp. z o.o.Facebook Poland Sp. z o.o.
Widzialni.pl logoWidzialni.pl logo
FFWFFW
logo_havas_media_group_310x124pxlogo_havas_media_group_310x124px
Gong logoGong logo
Maxus logoMaxus logo
Syncmmatic RTB IAB PolskaSyncmmatic RTB IAB Polska
artflash_310x124artflash_310x124