Filmteractive: Red Bull i branded content 360°

W jednym z ostatnich postów RedBulla na LinkedIn można przeczytać, że organizuje na świecie średnio 4,7 eventów dziennie. Nie...
Filmteractive festival IAB Polska

Patronat IAB Polska: Jak zwiększać wyniki sprzedaży stosując efektywny marketing cyfrowy

Termin: 12 września 2014 r. Miejsce: Warszawa, ul. Mokotowska 1, Budynek Zebra Tower, 12 p. Tytuł szkolenia: Jak zwiększać...
Mexadpro-IABv1

Patronat IAB Polska: ecommerceSTANDARD2014

Konferencja ecommerceSTANDARD2014. 29-30 września, 2014 r. hotel DoubleTree by Hilton, Warszawa. Już po raz dziewiąty zapraszamy na jedną z najważniejszych...
Przy stole znajdują się trzy osoby, jedna znich trzeyma plik dokumentów z wykresami

Filmteractive: Ponad 40% zniżki dla firm członkowskich IAB Polska

Firmy członkowskie IAB Polska obowiązuje ponad 40-procentowa zniżka na zakup biletów na Filmteractive Festival. IAB Polska od bieżącego roku...
Filmteractive IAB Polska

Mariusz Wąsiński w Radzie Nadzorczej IAB Polska

Rada Nadzorcza IAB Polska jest organem składającym się z przedstawicieli Członków Zwyczajnych Związku. Poprzez ten organ firmy członkowskie sprawują...
Mariusz Wąsiński IAB Polska

Content marketing poskromiony! Członkowie IAB Polska opracowali przewodnik content marketingu

Przewodnik Content Marketingu to pierwsza obszerna publikacja na polskim rynku, której celem jest usystematyzowanie wiedzy i terminologii związanej z...
Przewodnik Content Marketing IAB Polska

Wydatki na reklamę mobilną na świecie podwoiły się

Globalne wydatki na reklamę mobilną wyniosły 14,6 mld euro w 2013 r. – wynika z raportu opracowanego przez IAB...
Tablet oraz smartphone leżące na blacie

Filmweb firmą członkowską IAB Polska

Filmweb, największy w Polsce i drugi w Europie portal filmowy zasilił szeregi Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Filmweb...
Filmweb w IAB Polska
Zobacz

Kalendarz

Sprawdź kalendarz wydarzeń IAB Polska

Obecnie realizacja kampanii audiowizualnej bez internetu jest w przypadku większości działań marketingowych nieoptymalna. Warto też podkreślić, że przewagą internetu w relacji do kampanii telewizyjnej jest możliwość zaangażowania konsumenta. Komunikat, który dociera do konsumentów przez TV powinien być równocześnie wsparty kampanią w sieci
- Jacek Dzięcielak

Badania i publikacje W sekcji Badania i publikacje prezentujemy wyniki badań, prowadzonych przy współpracy z firmami i agencjami badawczymi oraz zamieszczamy raporty strategiczne IAB Polska. Dowiesz się z nich jak kształtuje się wartość rynku reklamy online oraz poznasz zmiany i trendy w marketingu internetowym. Wiedza ta pozwoli Ci podejmować bardziej świadome i efektywne decyzje biznesowe i marketingowe.

Badania i publikacje

Edukacja i szkolnictwo Jednym z ważnych zadań IAB jest aktywne edukowanie rynku reklamy interaktywnej w Polsce. W sekcji Edukacja i szkolnictwo znajdziesz informacje na temat kierunków studiów oraz spotkań umożliwiających zdobycie oraz rozwinięcie wiedzy z zakresu marketingu i reklamy w Internecie oraz zagadnień dotyczących branży interaktywnej.

Edukacja i szkolnictwo

Legislacja W sekcji Legislacja prezentujemy dokumenty i zmiany legislacyjne mające istotny wpływ na funkcjonowanie branży interaktywnej w Polsce. Zachęcamy do merytorycznej dyskusji oraz dążymy do wypracowania optymalnych, jednolitych rozwiązań dla całej branży.

Legislacja

Lead Bullet logoLead Bullet logo
Adquota LogoAdquota Logo
Gong logoGong logo
Estoremedia logoEstoremedia logo
Eurozet logoEurozet logo
Optimal it logoOptimal it logo
Atmedia IAB PolskaAtmedia IAB Polska
MediaCom Warszawa logoMediaCom Warszawa logo
Artegence Sp. z o.o. logoArtegence Sp. z o.o. logo
Web Search Factory Polska sp. z o.o. logoWeb Search Factory Polska sp. z o.o. logo
ATOM MEDIA INTERAKTYWNE logoATOM MEDIA INTERAKTYWNE logo
Media Mind LogoMedia Mind Logo
MTV LogoMTV Logo
bd sklep logobd sklep logo
oan logooan logo
Dialogix Sp. z o.o. logoDialogix Sp. z o.o. logo
k2 logok2 logo
Cube group logoCube group logo
Nowoczesna Firma S.A. logoNowoczesna Firma S.A. logo
Polskie Książki Telefoniczne Sp. z o.o. logoPolskie Książki Telefoniczne Sp. z o.o. logo