Zgłoś kandydatów do Nagród za dokonania – MIXX Awards 2014 r.

Ruszyły zgłoszenia do „Nagród za dokonania” konkursu MIXX Awards 2014. Zwycięzców poznamy podczas uroczystej gali MIXX Awards 2014, która...
MIXX Awards IAB Polska

Jeszcze tylko 5 dni na zgłoszenie tematu wystąpienia na MIXX Conference 2014

Zgłoszenia wystąpień na konferencję MIXX Awards & Conference 2014 można zgłaszać do 7 września.
MIXX logo

Rusza VI edycja podyplomowych studiów – Marketing Internetowy AGH

Niesłabnąca popularność kierunku Marketing Internetowy AGH zaowocowała 6-tą już edycją studiów. Słuchacze podczas 198 godzin zajęć u ponad 30...
Dłonie dwóch osób przeglądającce dokumenty na jednym blacie.

Mapa Podmiotów Internetowych 2014 – zgłoś logotyp do 19 września

Do 19 września Związek Pracodawców Branży Internetowej przyjmuje zgłoszenia logotypów no Mapy Podmiotów Internetowych 2014. Premiera Mapy planowana jest...
mapa firm

Czy znajdziesz bardziej skuteczną konferencję?

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska zaprasza do zgłaszania wystąpień na konferencję IAB Showcase „Wideo online, mobile marketing”, która...
IAB Showcase logo cegielka

Filmteractive: Red Bull i branded content 360°

W jednym z ostatnich postów RedBulla na LinkedIn można przeczytać, że organizuje na świecie średnio 4,7 eventów dziennie. Nie...
Filmteractive festival IAB Polska

Patronat IAB Polska: Jak zwiększać wyniki sprzedaży stosując efektywny marketing cyfrowy

Termin: 12 września 2014 r. Miejsce: Warszawa, ul. Mokotowska 1, Budynek Zebra Tower, 12 p. Tytuł szkolenia: Jak zwiększać...
Mexadpro-IABv1

Patronat IAB Polska: ecommerceSTANDARD2014

Konferencja ecommerceSTANDARD2014. 29-30 września, 2014 r. hotel DoubleTree by Hilton, Warszawa. Już po raz dziewiąty zapraszamy na jedną z najważniejszych...
Przy stole znajdują się trzy osoby, jedna znich trzeyma plik dokumentów z wykresami
Zobacz

Kalendarz

Sprawdź kalendarz wydarzeń IAB Polska

Jedynie 17 procent managerów ma przygotowaną odpowiednią strategię obecności marki w mediach społecznościowych.
- Bartłomiej Brzostowski

Badania i publikacje W sekcji Badania i publikacje prezentujemy wyniki badań, prowadzonych przy współpracy z firmami i agencjami badawczymi oraz zamieszczamy raporty strategiczne IAB Polska. Dowiesz się z nich jak kształtuje się wartość rynku reklamy online oraz poznasz zmiany i trendy w marketingu internetowym. Wiedza ta pozwoli Ci podejmować bardziej świadome i efektywne decyzje biznesowe i marketingowe.

Badania i publikacje

Edukacja i szkolnictwo Jednym z ważnych zadań IAB jest aktywne edukowanie rynku reklamy interaktywnej w Polsce. W sekcji Edukacja i szkolnictwo znajdziesz informacje na temat kierunków studiów oraz spotkań umożliwiających zdobycie oraz rozwinięcie wiedzy z zakresu marketingu i reklamy w Internecie oraz zagadnień dotyczących branży interaktywnej.

Edukacja i szkolnictwo

Legislacja W sekcji Legislacja prezentujemy dokumenty i zmiany legislacyjne mające istotny wpływ na funkcjonowanie branży interaktywnej w Polsce. Zachęcamy do merytorycznej dyskusji oraz dążymy do wypracowania optymalnych, jednolitych rozwiązań dla całej branży.

Legislacja

Onet logoOnet logo
k2 logok2 logo
Mobizzy logoMobizzy logo
Sales engine logoSales engine logo
Burda logoBurda logo
Agencja Content King w IAB PolskaAgencja Content King w IAB Polska
MKI logoMKI logo
Mindshare Polska Sp. z o.o. logoMindshare Polska Sp. z o.o. logo
Way2traffic Polska S.A. logoWay2traffic Polska S.A. logo
SuperMediaInteractive logoSuperMediaInteractive logo
spolecznoscispolecznosci
Maxus logoMaxus logo
Marquard media logoMarquard media logo
Fenomem logoFenomem logo
Discipline logoDiscipline logo
Plasma Media logoPlasma Media logo
Payback logoPayback logo
Adequate logoAdequate logo
BBElements LogoBBElements Logo
Advice logoAdvice logo