MIXX Awards & Conference 2014 – tylko case studies!

MIXX Awards & Conference 2014 odbędzie się już 6 listopada. W tym roku postawiono na całkiem nową formułę MIXX...
MIXX logo

Getin Noble Bank nowym Członkiem Nadzwyczajnym IAB Polska

Getin Noble Bank został nowym Członkiem Nadzwyczajnym Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Bank, inwestujący w innowacyjne rozwiązania oparte...
getin_logo_630

Kampanie socialowe – co zwróciło uwagę w 2014 roku

2014 to kolejny rok, w którym firmy w swoich działaniach marketingowych położyły mocny nacisk na social media. Zachęcamy do...
Kobieta korzystająca z tabletu, siedzi przy stole podczas spotkania

Patronat IAB Polska: Lawyers in the Media Society

Organizatorzy międzynarodowej konferencji „Lawyers in the Media Society” organizowanej przez Katedrę Europejskiego Prawa Gospodarczego WPiA UŁ oraz Instytut Prawa...
obiektyw aparatu wycelowany w przemawiajacychna konferencji prelegentów

IAB/PwC AdEx 2014’H1 – display liderem wzrostów reklamy online

Według badania IAB AdEx, realizowanego przez PwC, w pierwszym półroczu 2014 r. wartość cyfrowej reklamy w Polsce przekroczyła 1,25...
adex_cegielka

MIXX Awards 2014 – ogłaszamy nominacje!

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska ogłosił nominacje w konkursie na najlepsze kampanie reklamowe w internecie – MIXX Awards...
MIXX Awards IAB Polska

E-handel w polskich małych i średnich przedsiębiorstwach

Wyniki badania „E-handel w polskich małych i średnich przedsiębiorstwach”, zrealizowanego przez IAB Polska we współpracy z Ministerstwem Gospodarki, ukazują...
E-handel MSP Raport IAB Polsla

Perspektywy rozwojowe reklamy online w Polsce – kup reklamę już dziś!

Zaangażuj się! Tylko do 5 Listopada br. można nadsyłać zgłoszenia do zamieszczenia swojej oferty reklamowej w najnowszym raporcie IAB...
dokument, raport, wykres słupkowy
Zobacz

Kalendarz

Sprawdź kalendarz wydarzeń IAB Polska

Kluczem do sukcesu w komunikacji e-sklepu jest wykorzystywanie różnych kanałów oraz dywersyfikacja działań promocyjnych. Zróżnicowane podejście do klientów, dostosowanie oferty do ich indywidualnych potrzeb i podążanie za nimi z ofertą, aby znaleźli ją w odpowiednim czasie i miejscu.
- Dorota Bachman

Badania i publikacje W sekcji Badania i publikacje prezentujemy wyniki badań, prowadzonych przy współpracy z firmami i agencjami badawczymi oraz zamieszczamy raporty strategiczne IAB Polska. Dowiesz się z nich jak kształtuje się wartość rynku reklamy online oraz poznasz zmiany i trendy w marketingu internetowym. Wiedza ta pozwoli Ci podejmować bardziej świadome i efektywne decyzje biznesowe i marketingowe.

Badania i publikacje

Edukacja i szkolnictwo Jednym z ważnych zadań IAB jest aktywne edukowanie rynku reklamy interaktywnej w Polsce. W sekcji Edukacja i szkolnictwo znajdziesz informacje na temat kierunków studiów oraz spotkań umożliwiających zdobycie oraz rozwinięcie wiedzy z zakresu marketingu i reklamy w Internecie oraz zagadnień dotyczących branży interaktywnej.

Edukacja i szkolnictwo

Legislacja W sekcji Legislacja prezentujemy dokumenty i zmiany legislacyjne mające istotny wpływ na funkcjonowanie branży interaktywnej w Polsce. Zachęcamy do merytorycznej dyskusji oraz dążymy do wypracowania optymalnych, jednolitych rozwiązań dla całej branży.

Legislacja

le1_isobarle1_isobar
Go.pl logoGo.pl logo
Sunrise System sp. z o.o. sp. k. logoSunrise System sp. z o.o. sp. k. logo
Burda logoBurda logo
Veneo logoVeneo logo
Idm net logoIdm net logo
Pixad logoPixad logo
TVP logoTVP logo
Logo Goldbach AudienceLogo Goldbach Audience
Przeagencja LogoPrzeagencja Logo
CoAdvertise logoCoAdvertise logo
Starcom IAB PolskaStarcom IAB Polska
Sales & More SA
 logoSales & More SA
 logo
BusinessClick logoBusinessClick logo
Kantar Media IAB PolskaKantar Media IAB Polska
MKI logoMKI logo
Bank Zachodni WBK S.A. logoBank Zachodni WBK S.A. logo
Brand 24 logoBrand 24 logo
International Data Group Poland S.A. logoInternational Data Group Poland S.A. logo
ClearSense Spółka Akcyjna Spółka Komandytowa logoClearSense Spółka Akcyjna Spółka Komandytowa logo