Patronat IAB Polska: XI Targi eHandlu

IAB Polska objął patronatem honorowym 11. edycję Targów eHandlu, które odbędą się 9 listopada 2016 r. w Centrum Expo...
targi ehandlu

Akredytacja DIMAQ: Filmteractive 2016

IAB Polska objął patronatem honorowym VI edycję Filmteractive - międzynarodowego wydarzenie poświęconego innowacyjnym treściom audiowizualnym
filmtearctive

Rozpoczynamy przyjmowanie zgłoszeń do Mixx Awards 2016!

Przed nami 10., jubileuszowa edycja Mixx Awards & Conference, która odbędzie się 1 grudnia 2016 w Multikinie Złote Tarasy....
470x307

Raport z badania AdEx Benchmark 2015 już do pobrania

Zapraszamy do lektury raportu z przeprowadzonego przez IAB Europe badania AdEx Benchmark 2015 – kompleksowego zestawienia wydatków na...
adex benchamark 2015

Weź udział w XIII edycji badania poczty elektronicznej

Ruszyła trzynasta edycja badania wykorzystania poczty elektronicznej przeprowadzanego przez SARE, nad którym patronat objęło IAB Polska.
badanie poczty elektronicznej

Ogilvy & Mather nową firmą członkowską IAB Polska

Do grona firm członkowskich Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska dołączyła agencja komunikacji 360 Ogilvy & Mather.  Ogilvy & Mather...
ogilvyandmather

Pobierz najnowszy raport SEM

Raport SEM przygotowany przez IAB Polska powstał na kanwie sondażu przeprowadzonego online na przełomie roku 2015 i 2016 wśród...
Raport SEM

Mapa Podmiotów Internetowych 2016 – zgłoś swoją firmę

Od 15 czerwca do 30 sierpnia IAB Polska przyjmuje  zgłoszenia do kolejnej, piątej edycji Mapy Podmiotów Internetowych IAB Polska. ...
slider mapa podmiotow
Zobacz

Kalendarz

Sprawdź kalendarz wydarzeń IAB Polska
Kluczem do pozyskania klienta jest nawiązanie z nim relacji. Dzięki niej można przedstawić mu usługę lub produkt, jego cechy, „klimat” marki, jej wizerunek, cenę, informację o promocji i wiele innych elementów marketingowej układanki, które kończą się transakcją.
- Pawel Kolenda

Badania i publikacje W sekcji Badania i publikacje prezentujemy wyniki badań, prowadzonych przy współpracy z firmami i agencjami badawczymi oraz zamieszczamy raporty strategiczne IAB Polska. Dowiesz się z nich jak kształtuje się wartość rynku reklamy online oraz poznasz zmiany i trendy w marketingu internetowym. Wiedza ta pozwoli Ci podejmować bardziej świadome i efektywne decyzje biznesowe i marketingowe.

Badania i publikacje

Edukacja i szkolnictwo Jednym z ważnych zadań IAB jest aktywne edukowanie rynku reklamy interaktywnej w Polsce. W sekcji Edukacja i szkolnictwo znajdziesz informacje na temat kierunków studiów oraz spotkań umożliwiających zdobycie oraz rozwinięcie wiedzy z zakresu marketingu i reklamy w Internecie oraz zagadnień dotyczących branży interaktywnej.

Edukacja i szkolnictwo

Legislacja W sekcji Legislacja prezentujemy dokumenty i zmiany legislacyjne mające istotny wpływ na funkcjonowanie branży interaktywnej w Polsce. Zachęcamy do merytorycznej dyskusji oraz dążymy do wypracowania optymalnych, jednolitych rozwiązań dla całej branży.

Legislacja
Mobizzy logoMobizzy logo
Adequate logoAdequate logo
VERCOM Sp. z o.o. / REDLINK logoVERCOM Sp. z o.o. / REDLINK logo
Polskie Książki Telefoniczne Sp. z o.o. logoPolskie Książki Telefoniczne Sp. z o.o. logo
VML, Inc. logoVML, Inc. logo
Advice logoAdvice logo
OS3 logoOS3 logo
Golden Submarine logoGolden Submarine logo
Brand 24 logoBrand 24 logo
FreshMail - System do Email MarketinguFreshMail - System do Email Marketingu
Byss logoByss logo
Smart AdServer Kraków logoSmart AdServer Kraków logo
Widzialni.pl logoWidzialni.pl logo
Media Regionalne Sp. z o.o. logoMedia Regionalne Sp. z o.o. logo
Fenomem logoFenomem logo
Optivo GmbH / Sp. z o.o. logoOptivo GmbH / Sp. z o.o. logo
Lubasz i wspólnicy kancelaria prawna IAB PolskaLubasz i wspólnicy kancelaria prawna IAB Polska
Opcom Sp. z o.o. S.K.A. logoOpcom Sp. z o.o. S.K.A. logo
NUGG.AD logoNUGG.AD logo
Adstock exchange logoAdstock exchange logo