Kampanie socialowe – co zwróciło uwagę w 2014 roku

2014 to kolejny rok, w którym firmy w swoich działaniach marketingowych położyły mocny nacisk na social media. Zachęcamy do...
Kobieta korzystająca z tabletu, siedzi przy stole podczas spotkania

Patronat IAB Polska: Lawyers in the Media Society

Organizatorzy międzynarodowej konferencji „Lawyers in the Media Society” organizowanej przez Katedrę Europejskiego Prawa Gospodarczego WPiA UŁ oraz Instytut Prawa...
obiektyw aparatu wycelowany w przemawiajacychna konferencji prelegentów

IAB/PwC AdEx 2014’H1 – display liderem wzrostów reklamy online

Według badania IAB AdEx, realizowanego przez PwC, w pierwszym półroczu 2014 r. wartość cyfrowej reklamy w Polsce przekroczyła 1,25...
adex_cegielka

MIXX Awards 2014 – ogłaszamy nominacje!

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska ogłosił nominacje w konkursie na najlepsze kampanie reklamowe w internecie – MIXX Awards...
MIXX Awards IAB Polska

E-handel w polskich małych i średnich przedsiębiorstwach

Wyniki badania „E-handel w polskich małych i średnich przedsiębiorstwach”, zrealizowanego przez IAB Polska we współpracy z Ministerstwem Gospodarki, ukazują...
E-handel MSP Raport IAB Polsla

Perspektywy rozwojowe reklamy online w Polsce – kup reklamę już dziś!

Zaangażuj się! Tylko do 5 Listopada br. można nadsyłać zgłoszenia do zamieszczenia swojej oferty reklamowej w najnowszym raporcie IAB...
dokument, raport, wykres słupkowy

Kluczowa rola internetu w procesie zakupowym produktów z branży odzieżowej – raport z badania IAB Polska

Wyniki badania „E-konsumenci (Consumer Journey Online)”, zrealizowanego przez IAB Polska, ukazują kluczową rolę internetu w procesie zakupowym produktów z...
cjo_leki_cegielka

Akademia ClearSense oswaja małych i średnich przedsiębiorców z tajnikami reklamy online

Agencja interaktywna ClearSense organizuje cykl bezpłatnych konferencji przeznaczonych w szczególności dla właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw. Patronat nad wydarzeniem...
Pięcioro ludzi pochylonych nad stołem, na którym są dokumenty
Zobacz

Kalendarz

Sprawdź kalendarz wydarzeń IAB Polska

Przeprowadzone przez IAB Polska badanie „Prywatność w sieci” wskazuje na ważne tendencje jeśli chodzi o odbiór przez internautów działań skierowanych do nich – tak przez instytucje prywatne, jak i instytucje publiczne.
- dr Wojciech R. Wiewiórowski

Badania i publikacje W sekcji Badania i publikacje prezentujemy wyniki badań, prowadzonych przy współpracy z firmami i agencjami badawczymi oraz zamieszczamy raporty strategiczne IAB Polska. Dowiesz się z nich jak kształtuje się wartość rynku reklamy online oraz poznasz zmiany i trendy w marketingu internetowym. Wiedza ta pozwoli Ci podejmować bardziej świadome i efektywne decyzje biznesowe i marketingowe.

Badania i publikacje

Edukacja i szkolnictwo Jednym z ważnych zadań IAB jest aktywne edukowanie rynku reklamy interaktywnej w Polsce. W sekcji Edukacja i szkolnictwo znajdziesz informacje na temat kierunków studiów oraz spotkań umożliwiających zdobycie oraz rozwinięcie wiedzy z zakresu marketingu i reklamy w Internecie oraz zagadnień dotyczących branży interaktywnej.

Edukacja i szkolnictwo

Legislacja W sekcji Legislacja prezentujemy dokumenty i zmiany legislacyjne mające istotny wpływ na funkcjonowanie branży interaktywnej w Polsce. Zachęcamy do merytorycznej dyskusji oraz dążymy do wypracowania optymalnych, jednolitych rozwiązań dla całej branży.

Legislacja

MediafleX logoMediafleX logo
Goldbach logoGoldbach logo
Essence LogoEssence Logo
LifeTube w IAB PolskaLifeTube w IAB Polska
Interactions Poland IAB PolskaInteractions Poland IAB Polska
Adstock exchange logoAdstock exchange logo
Ebroker logoEbroker logo
Idm net logoIdm net logo
Marketing Online centrum Promocji Intrenetowej Piotr Guziur logoMarketing Online centrum Promocji Intrenetowej Piotr Guziur logo
AGB Nielsen Media Research Sp. z o.o. logoAGB Nielsen Media Research Sp. z o.o. logo
Cor media logoCor media logo
Estoremedia logoEstoremedia logo
THEY.PL Spółka z o.o. Sp. k. logoTHEY.PL Spółka z o.o. Sp. k. logo
spolecznoscispolecznosci
Bonnier logoBonnier logo
Adquota LogoAdquota Logo
Sales & More SA
 logoSales & More SA
 logo
Codemia logoCodemia logo
Dialogix Sp. z o.o. logoDialogix Sp. z o.o. logo
Google logoGoogle logo