Raport z badania AdEx Benchmark 2015 już do pobrania

Zapraszamy do lektury raportu z przeprowadzonego przez IAB Europe badania AdEx Benchmark 2015 – kompleksowego zestawienia wydatków na...
adex benchamark 2015

Weź udział w XIII edycji badania poczty elektronicznej

Ruszyła trzynasta edycja badania wykorzystania poczty elektronicznej przeprowadzanego przez SARE, nad którym patronat objęło IAB Polska.
badanie poczty elektronicznej

Ogilvy & Mather nową firmą członkowską IAB Polska

Do grona firm członkowskich Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska dołączyła agencja komunikacji 360 Ogilvy & Mather.  Ogilvy & Mather...
ogilvyandmather

Pobierz najnowszy raport SEM

Raport SEM przygotowany przez IAB Polska powstał na kanwie sondażu przeprowadzonego online na przełomie roku 2015 i 2016 wśród...
Raport SEM

Mapa Podmiotów Internetowych 2016 – zgłoś swoją firmę

Od 15 czerwca do 30 sierpnia IAB Polska przyjmuje  zgłoszenia do kolejnej, piątej edycji Mapy Podmiotów Internetowych IAB Polska. ...
slider mapa podmiotow

Multi Channel Network w gronie firm członkowskich IAB Polska

Do grona firm członkowskich Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska dołączyła sieć reklamy Multi Channel Network. Multi Channel  Network to...
Multi channel logo

Raport Strategiczny IAB Polska – INTERNET 2015/2016

IAB Polska prezentuje 13. edycję raportu strategicznego, będącego najważniejszym podsumowaniem funkcjonowania rynku internetowego w Polsce.
raport strategiczny

Raport IAB Polska: Kapitał ludzki w Sektorze Komunikacji Marketingowej

Zapraszamy do lektury raportu, który ukazuje kondycję SKM z perspektywy najcenniejszych zasobów przedsiębiorstwa - pracowników.
SKM
Zobacz

Kalendarz

Sprawdź kalendarz wydarzeń IAB Polska
Obecnie realizacja kampanii audiowizualnej bez internetu jest w przypadku większości działań marketingowych nieoptymalna. Warto też podkreślić, że przewagą internetu w relacji do kampanii telewizyjnej jest możliwość zaangażowania konsumenta. Komunikat, który dociera do konsumentów przez TV powinien być równocześnie wsparty kampanią w sieci
- Jacek Dzięcielak

Badania i publikacje W sekcji Badania i publikacje prezentujemy wyniki badań, prowadzonych przy współpracy z firmami i agencjami badawczymi oraz zamieszczamy raporty strategiczne IAB Polska. Dowiesz się z nich jak kształtuje się wartość rynku reklamy online oraz poznasz zmiany i trendy w marketingu internetowym. Wiedza ta pozwoli Ci podejmować bardziej świadome i efektywne decyzje biznesowe i marketingowe.

Badania i publikacje

Edukacja i szkolnictwo Jednym z ważnych zadań IAB jest aktywne edukowanie rynku reklamy interaktywnej w Polsce. W sekcji Edukacja i szkolnictwo znajdziesz informacje na temat kierunków studiów oraz spotkań umożliwiających zdobycie oraz rozwinięcie wiedzy z zakresu marketingu i reklamy w Internecie oraz zagadnień dotyczących branży interaktywnej.

Edukacja i szkolnictwo

Legislacja W sekcji Legislacja prezentujemy dokumenty i zmiany legislacyjne mające istotny wpływ na funkcjonowanie branży interaktywnej w Polsce. Zachęcamy do merytorycznej dyskusji oraz dążymy do wypracowania optymalnych, jednolitych rozwiązań dla całej branży.

Legislacja
kamikaze2kamikaze2
Jellinek IAB PolskaJellinek IAB Polska
Mindshare Polska Sp. z o.o. logoMindshare Polska Sp. z o.o. logo
abistronaabistrona
Akademia Leona Koźmińskiego ALK IAB PolskaAkademia Leona Koźmińskiego ALK IAB Polska
artflash_310x124artflash_310x124
Grupa ZPR MediaGrupa ZPR Media
Adquota LogoAdquota Logo
Facebook Poland Sp. z o.o.Facebook Poland Sp. z o.o.
groupon logogroupon logo
Cor media logoCor media logo
Maxus logoMaxus logo
Porwisz kancelaria prawna IAB PolskaPorwisz kancelaria prawna IAB Polska
AGB Nielsen Media Research Sp. z o.o. logoAGB Nielsen Media Research Sp. z o.o. logo
Edytor Sp. z o.o. logoEdytor Sp. z o.o. logo
netsprintnetsprint
burdaplburdapl
Gong logoGong logo
SpicyMobileSpicyMobile
baker-mckenzie_logo_310baker-mckenzie_logo_310