Raport IAB Polska: Perspektywy rozwojowe reklamy online w Polsce

Podczas konferencji MIXX Conference 2016 zaprezentowana została trzecia edycja Raportu „Perspektywy rozwojowe reklamy online w Polsce”,
raport_perspektywy

Konkurs MIXX Awards 2016 rozstrzygnięty!

Podczas uroczystej gali, zorganizowanej w warszawskim Multikino Złote Tarasy, po raz dziesiąty wręczono nagrody w organizowanym przez IAB Polska konkursie MIXX...
MIXX_Awards_2016_Logo-zajawka

Sondaż wykorzystania poczty elektronicznej – raport

Newslettery wracają do łask. Subskrybuje je aż 88% uczestników ankiety SARE, z której raport został dzisiaj opublikowany.
raport_sare

IAB Europe AdEx Benchmark H1 2016. Europejski rynek reklamy wzrósł o 13,4% i osiągnął wartość 18,6 mld euro

Najnowszy raport AdEx 2016 za pierwsze półrocze wskazuje, że kanał mobilny przyczynił się do wzrostów we wszystkich formatach reklamy...
adex_2016_H1

List otwarty wydawców do Komisji Europejskiej

Europejscy wydawcy zwracają uwagę Komisji Europejskiej na kwestię reklamy internetowej w kontekście Dyrektywy o ePrywatności.
naglowek listu eu

White Paper IAB Europe: Efektywne wykorzystanie danych w programmatic

Lista kanałów, narzędzi i platform, za pomocą których konsumenci korzystają z treści i dokonują zakupów stale się wydłuża, tworząc...
IAB-Europe-Using-Data-Effectively-in-Programmatic-White-Paper-November-2016-mini

Przedstawiamy aplikację mobilną IAB Polska

Wielkoformatowe wydarzenia na małym ekranie.
app_mockup_mini

Kapituła konkursu MIXX Awards 2016 ogłasza nominacje do nagród za dokonania

Regulamin konkursu MIXX Awards przewiduje pięć kategorii specjalnych, w których przyznawane są wyróżnienia za szczególne osiągnięcia w ciągu ostatnich...
MIXX_Awards_2016_Logo-zajawka
Zobacz

Kalendarz

Sprawdź kalendarz wydarzeń IAB Polska
Przeprowadzone przez IAB Polska badanie „Prywatność w sieci” wskazuje na ważne tendencje jeśli chodzi o odbiór przez internautów działań skierowanych do nich – tak przez instytucje prywatne, jak i instytucje publiczne.
- dr Wojciech R. Wiewiórowski

Raport IAB Polska: Perspektywy rozwojowe reklamy online w Polsce

Trzecia edycja Raportu „Perspektywy rozwojowe reklamy online w Polsce”, opracowanego przez zespół specjalistów i praktyków pod kierownictwem działu badawczego...
raport_perspektywy

Raport IAB Polska i Mindshare: Mobilny Audyt Reklamodawców – finanse i handel

Już ponad 50% europejskich marek branży retail dysponuje własną aplikacją mobilną, a w finansach wskaźnik ten wynosi blisko 75%. W 2015 roku...
audyt_mini

IAB/PwC AdEx 2016’H1: Reklama online nadal z dwucyfrowym wzrostem

W pierwszej połowie 2016 roku wartość reklamy online w Polsce zanotowała 19,9% wzrostu, pozyskując ponad 280 mln zł więcej...
IAB_PwC_AdEx_2016H1_infografika_ini

Biznes w sieci – cyfrowe narzędzia przedsiębiorczości

IAB Polska prezentuje raport „Biznes w sieci – cyfrowe narzędzia przedsiębiorczości”, przygotowany we współpracy z Ministerstwem Rozwoju, PwC oraz...
RAPORT IAB_BIZNES W SIECI www

Raport IAB: Zjawisko blokowania reklam

Badanie IAB Polska – zrealizowane w kwietniu 2016 roku – wykazało, że obecnie już 36% (7,6 mln) użytkowników internetu...
adb1

IAB/PwC AdEx 2016’Q1: Reklama online wciąż na fali wznoszącej

W pierwszym kwartale 2016 roku wartość reklamy online w Polsce zanotowała 24,9% wzrostu, pozyskując prawie 160 mln zł więcej...
adex2016q1

Raport IAB Polska: Marketing w wyszukiwarkach

Zapraszamy do pobrania najnowszego raportu IAB Polska dotyczącego działań SEM.
Raport SEM

Raport strategiczny INTERNET 2015-2016

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska prezentuje 13. edycję raportu strategicznego badającego rynek reklamy online.
raport strategiczny

Badania i publikacje W sekcji Badania i publikacje prezentujemy wyniki badań, prowadzonych przy współpracy z firmami i agencjami badawczymi oraz zamieszczamy raporty strategiczne IAB Polska. Dowiesz się z nich jak kształtuje się wartość rynku reklamy online oraz poznasz zmiany i trendy w marketingu internetowym. Wiedza ta pozwoli Ci podejmować bardziej świadome i efektywne decyzje biznesowe i marketingowe.

Badania i publikacje

Edukacja i szkolnictwo Jednym z ważnych zadań IAB jest aktywne edukowanie rynku reklamy interaktywnej w Polsce. W sekcji Edukacja i szkolnictwo znajdziesz informacje na temat kierunków studiów oraz spotkań umożliwiających zdobycie oraz rozwinięcie wiedzy z zakresu marketingu i reklamy w Internecie oraz zagadnień dotyczących branży interaktywnej.

Edukacja i szkolnictwo

Legislacja W sekcji Legislacja prezentujemy dokumenty i zmiany legislacyjne mające istotny wpływ na funkcjonowanie branży interaktywnej w Polsce. Zachęcamy do merytorycznej dyskusji oraz dążymy do wypracowania optymalnych, jednolitych rozwiązań dla całej branży.

Legislacja
Kalicińscy IAB PolskaKalicińscy IAB Polska
Mobiem logoMobiem logo
intredo logointredo logo
Golden Submarine logoGolden Submarine logo
getresponse2getresponse2
mediachoice logomediachoice logo
Money.pl logoMoney.pl logo
Jellinek IAB PolskaJellinek IAB Polska
Lucini&Lucini IAB PolskaLucini&Lucini IAB Polska
Byss logoByss logo
Polska Press Sp. z. o.o.Polska Press Sp. z. o.o.
Optimal it logoOptimal it logo
Polska Agencja Prasowa SA PAPPolska Agencja Prasowa SA PAP
Ebroker logoEbroker logo
admeta310x1241admeta310x1241
Advice logoAdvice logo
clickappsclickapps
Maxus logoMaxus logo
Adstock exchange logoAdstock exchange logo
Mexad logoMexad logo