Zobacz

Kalendarz

Sprawdź kalendarz wydarzeń IAB Polska
Pierwszy w pełni świadomy kontakt z klientem przekaz reklamowy zdobywa w internecie. To tam jest uwaga klienta (nie widza, a użytkownika). Telewizja odgrywa natomiast rolę wzmacniającą zapamiętanie tego przekazu. W ten sposób oba media efektywnie się uzupełniają.
- Krzysztof Beniowski

IAB/PwC AdEx 2016’Q3: 2,5 mld zł na reklamę online po trzech kwartałach 2016

adexq3

Przewodnik po reklamie natywnej

IAB Polska prezentuje Przewodnik po reklamie natywnej, który został opracowany przez ekspertów skupionych w działającej przy IAB Polska Grupie...
Przewodnik po reklamie natywnej IAB Polska

Raport IAB Polska: Perspektywy rozwojowe reklamy online w Polsce

Trzecia edycja Raportu „Perspektywy rozwojowe reklamy online w Polsce”, opracowanego przez zespół specjalistów i praktyków pod kierownictwem działu badawczego...
raport_perspektywy

Raport IAB Polska i Mindshare: Mobilny Audyt Reklamodawców – finanse i handel

Już ponad 50% europejskich marek branży retail dysponuje własną aplikacją mobilną, a w finansach wskaźnik ten wynosi blisko 75%. W 2015 roku...
audyt_mini

IAB/PwC AdEx 2016’H1: Reklama online nadal z dwucyfrowym wzrostem

W pierwszej połowie 2016 roku wartość reklamy online w Polsce zanotowała 19,9% wzrostu, pozyskując ponad 280 mln zł więcej...
IAB_PwC_AdEx_2016H1_infografika_ini

Biznes w sieci – cyfrowe narzędzia przedsiębiorczości

IAB Polska prezentuje raport „Biznes w sieci – cyfrowe narzędzia przedsiębiorczości”, przygotowany we współpracy z Ministerstwem Rozwoju, PwC oraz...
RAPORT IAB_BIZNES W SIECI www

Raport IAB: Zjawisko blokowania reklam

Badanie IAB Polska – zrealizowane w kwietniu 2016 roku – wykazało, że obecnie już 36% (7,6 mln) użytkowników internetu...
adb1

IAB/PwC AdEx 2016’Q1: Reklama online wciąż na fali wznoszącej

W pierwszym kwartale 2016 roku wartość reklamy online w Polsce zanotowała 24,9% wzrostu, pozyskując prawie 160 mln zł więcej...
adex2016q1

Badania i publikacje W sekcji Badania i publikacje prezentujemy wyniki badań, prowadzonych przy współpracy z firmami i agencjami badawczymi oraz zamieszczamy raporty strategiczne IAB Polska. Dowiesz się z nich jak kształtuje się wartość rynku reklamy online oraz poznasz zmiany i trendy w marketingu internetowym. Wiedza ta pozwoli Ci podejmować bardziej świadome i efektywne decyzje biznesowe i marketingowe.

Badania i publikacje

Edukacja i szkolnictwo Jednym z ważnych zadań IAB jest aktywne edukowanie rynku reklamy interaktywnej w Polsce. W sekcji Edukacja i szkolnictwo znajdziesz informacje na temat kierunków studiów oraz spotkań umożliwiających zdobycie oraz rozwinięcie wiedzy z zakresu marketingu i reklamy w Internecie oraz zagadnień dotyczących branży interaktywnej.

Edukacja i szkolnictwo

Legislacja W sekcji Legislacja prezentujemy dokumenty i zmiany legislacyjne mające istotny wpływ na funkcjonowanie branży interaktywnej w Polsce. Zachęcamy do merytorycznej dyskusji oraz dążymy do wypracowania optymalnych, jednolitych rozwiązań dla całej branży.

Legislacja
intredo logointredo logo
Bonnier logoBonnier logo
Click Ad S.A. logoClick Ad S.A. logo
logo_zjednoczenie_310x124pxlogo_zjednoczenie_310x124px
greytreeczlonekgreytreeczlonek
Bank Zachodni WBK S.A. logoBank Zachodni WBK S.A. logo
appnet stronaappnet strona
Artegence Sp. z o.o. logoArtegence Sp. z o.o. logo
OptimiseOptimise
edipresse1-310x124_bwedipresse1-310x124_bw
INTERNETICA logoINTERNETICA logo
LionbridgeLionbridge
clickappsclickapps
SpicyMobileSpicyMobile
Eurozet logoEurozet logo
e-Gentic GmbH logoe-Gentic GmbH logo
Gong logoGong logo
Dialogix Sp. z o.o. logoDialogix Sp. z o.o. logo
abistronaabistrona
LifeTube w IAB PolskaLifeTube w IAB Polska