Patronat Honorowy IAB Polska nad konkursem EKOMERSY 2016

IAB Polska obejmuje Patronatem Honorowym konkurs EKOMERSY 2016 – wydarzenie skierowane do branży e-biznesu. 9 listopada 2016 roku w Warszawie...
ekomersy_grafika_news

Znamy kategorie Mapy Podmiotów Internetowych 2016

W tej edycji dodaliśmy aż 6 nowych kategorii. To ostatnia szansa, by dołączyć do Mapy.
mapapodmiotow_mini

Akredytacja DIMAQ: Poranki z e-mail marketingiem

Już w październiku rusza kolejna edycja Poranków z email marketingiem! Wydarzenia objęliśmy naszym patronatem oraz przyznaliśmy akredytację DIMAQ.
poranki z email

Wartość globalnego rynku reklamy mobilnej wyniosła w 2015 roku 37 mld euro

IAB Europe oraz HIS opublikowały dane dotyczące globalnego rynku reklamy mobilnej. Dynamika wzrostu nie traci impetu – w 2015...
Wartość globalnego rynku reklamy mobilnej wyniosła w 2015 roku 37 mld euro

#19 Expert Panel: Biznes w sieci – cyfrowe narzędzia przedsiębiorczości

Już 4 października będziemy dyskutować o sytuacji polskich przedsiębiorstw, które coraz intensywniej korzystają z internetu w realizacji codziennego biznesu.
expertpanel

Verseo dołącza do IAB Polska

Do grona firm członkowskich Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska dołącza agencja interaktywna Verseo.
verseo aktualnosc

Nowe działania IAB Polska na rzecz edukacji

Z przyjemnością informujemy, że IAB Polska uzyskał wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych oraz do Bazy Usług Rozwojowych .
edukacja

Filmteractive: Pierwsze cyfrowe pokolenie konsumentów

Milenialsi ciągle spędzają sen z powiek specjalistom do spraw marketingu. Dojrzewali w czasach, w których upowszechnił się Internet.
filmtearctive
Zobacz

Kalendarz

Sprawdź kalendarz wydarzeń IAB Polska
Kluczem do pozyskania klienta jest nawiązanie z nim relacji. Dzięki niej można przedstawić mu usługę lub produkt, jego cechy, „klimat” marki, jej wizerunek, cenę, informację o promocji i wiele innych elementów marketingowej układanki, które kończą się transakcją.
- Pawel Kolenda

Badania i publikacje W sekcji Badania i publikacje prezentujemy wyniki badań, prowadzonych przy współpracy z firmami i agencjami badawczymi oraz zamieszczamy raporty strategiczne IAB Polska. Dowiesz się z nich jak kształtuje się wartość rynku reklamy online oraz poznasz zmiany i trendy w marketingu internetowym. Wiedza ta pozwoli Ci podejmować bardziej świadome i efektywne decyzje biznesowe i marketingowe.

Badania i publikacje

Edukacja i szkolnictwo Jednym z ważnych zadań IAB jest aktywne edukowanie rynku reklamy interaktywnej w Polsce. W sekcji Edukacja i szkolnictwo znajdziesz informacje na temat kierunków studiów oraz spotkań umożliwiających zdobycie oraz rozwinięcie wiedzy z zakresu marketingu i reklamy w Internecie oraz zagadnień dotyczących branży interaktywnej.

Edukacja i szkolnictwo

Legislacja W sekcji Legislacja prezentujemy dokumenty i zmiany legislacyjne mające istotny wpływ na funkcjonowanie branży interaktywnej w Polsce. Zachęcamy do merytorycznej dyskusji oraz dążymy do wypracowania optymalnych, jednolitych rozwiązań dla całej branży.

Legislacja
INFOR BIZNESINFOR BIZNES
FreshMail - System do Email MarketinguFreshMail - System do Email Marketingu
Supersam IAB PolskaSupersam IAB Polska
Kalicińscy IAB PolskaKalicińscy IAB Polska
edipresse1-310x124_bwedipresse1-310x124_bw
Money.pl logoMoney.pl logo
Widzialni.pl logoWidzialni.pl logo
Untitled design (49)Untitled design (49)
SarigatoSarigato
Eurozet logoEurozet logo
LionbridgeLionbridge
Fenomem logoFenomem logo
orange czlonekorange czlonek
Maxus logoMaxus logo
BusinessClick logoBusinessClick logo
Jellinek IAB PolskaJellinek IAB Polska
TBWA logoTBWA logo
atomatom
SpicyMobileSpicyMobile
Allegro logoAllegro logo