Apel The Coalition fo Better Ads

The Coalition for Better Ads wzywa branżę reklamową do zaprzestania stosowania intruzywnych formatów reklamowych, które wskazuje w swoim raporcie....
coalition news

Patronat IAB: SAP Hybris Day

IAB Polska objął patronatem SAP Hybris Day, który upłynie pod hasłem: Era Customer Experience, czyli jakość doświadczeń klienta ponad...
sap hybris

Akredytacja DIMAQ: Poznać i zrozumieć mobile

Agencja marketingu mobilnego MOBIEM opracowała autorski program warsztatów dotyczących mobile marketingu pod tytułem „Poznać i zrozumieć mobile”. Szkolenie otrzymało...
blog_dzienmobi_dimaq

Patronat IAB: Konferencja RIBA – RODO, Innowacje, Bezpieczeństwo, Audyt

IAB Polska objął patronatem honorowym Konferencję RIBA – RODO, Innowacje, Bezpieczeństwo, Audyt, która odbędzie się 6-7 kwietnia 2017 w...
RIBA_470x307

Weź udział w badaniu IAB Europe na temat KPI istotnych w marketingu online

W imieniu IAB Europe zapraszamy do wypełnienia ankiety na temat KPI istotnych z punktu widzenia digital marketingu. Celem badania...
ankieta

Paweł Kolenda z IAB Polska po raz 5. jurorem Research Awards

Paweł Kolenda, dyrektor ds. badań IAB Polska, już po raz piąty znalazł się w zaszczytnym gronie jurorów konkursu badawczego IAB...
paweł

Akredytacja DIMAQ: Kongres Online Marketing

Po raz kolejny przyznaliśmy patronat honorowy IAB Polska oraz akredytację DIMAQ dla Kongresu Online Marketing – już 30 marca...
kom news

Znamy zwycięzców konkursu na najlepszą pracę dyplomową z marketingu internetowego

Znamy już zwycięzców V edycji ogólnopolskiego konkursu na najlepszą pracę dyplomową z marketingu internetowego organizowanego przez Związek Pracodawców Branży...
konkurs
Zobacz

Kalendarz

Sprawdź kalendarz wydarzeń IAB Polska
Pierwszy w pełni świadomy kontakt z klientem przekaz reklamowy zdobywa w internecie. To tam jest uwaga klienta (nie widza, a użytkownika). Telewizja odgrywa natomiast rolę wzmacniającą zapamiętanie tego przekazu. W ten sposób oba media efektywnie się uzupełniają.
- Krzysztof Beniowski

Raport: Prywatność w sieci 2016/2017

IAB Polska po raz drugi już zrealizował badanie internautów dotyczące prywatności. Do współpracy zaproszono podmioty, które mają istotny wpływ...
prywatnosc w sieci news

Raport IAB Polska: Content Marketing

Z narzędzi content marketingu korzysta ponad 80% polskich firm, jednocześnie 1/3 z nich deklaruje, że nie ma strategii prowadzenia...
raport cm news

IAB/PwC AdEx 2016’Q3: 2,5 mld zł na reklamę online po trzech kwartałach 2016

adexq3

Przewodnik po reklamie natywnej

IAB Polska prezentuje Przewodnik po reklamie natywnej, który został opracowany przez ekspertów skupionych w działającej przy IAB Polska Grupie...
Przewodnik po reklamie natywnej IAB Polska

Raport IAB Polska: Perspektywy rozwojowe reklamy online w Polsce

Trzecia edycja Raportu „Perspektywy rozwojowe reklamy online w Polsce”, opracowanego przez zespół specjalistów i praktyków pod kierownictwem działu badawczego...
raport_perspektywy

Raport IAB Polska i Mindshare: Mobilny Audyt Reklamodawców – finanse i handel

Już ponad 50% europejskich marek branży retail dysponuje własną aplikacją mobilną, a w finansach wskaźnik ten wynosi blisko 75%. W 2015 roku...
audyt_mini

IAB/PwC AdEx 2016’H1: Reklama online nadal z dwucyfrowym wzrostem

W pierwszej połowie 2016 roku wartość reklamy online w Polsce zanotowała 19,9% wzrostu, pozyskując ponad 280 mln zł więcej...
IAB_PwC_AdEx_2016H1_infografika_ini

Biznes w sieci – cyfrowe narzędzia przedsiębiorczości

IAB Polska prezentuje raport „Biznes w sieci – cyfrowe narzędzia przedsiębiorczości”, przygotowany we współpracy z Ministerstwem Rozwoju, PwC oraz...
RAPORT IAB_BIZNES W SIECI www

Badania i publikacje W sekcji Badania i publikacje prezentujemy wyniki badań, prowadzonych przy współpracy z firmami i agencjami badawczymi oraz zamieszczamy raporty strategiczne IAB Polska. Dowiesz się z nich jak kształtuje się wartość rynku reklamy online oraz poznasz zmiany i trendy w marketingu internetowym. Wiedza ta pozwoli Ci podejmować bardziej świadome i efektywne decyzje biznesowe i marketingowe.

Badania i publikacje

Edukacja i szkolnictwo Jednym z ważnych zadań IAB jest aktywne edukowanie rynku reklamy interaktywnej w Polsce. W sekcji Edukacja i szkolnictwo znajdziesz informacje na temat kierunków studiów oraz spotkań umożliwiających zdobycie oraz rozwinięcie wiedzy z zakresu marketingu i reklamy w Internecie oraz zagadnień dotyczących branży interaktywnej.

Edukacja i szkolnictwo

Legislacja W sekcji Legislacja prezentujemy dokumenty i zmiany legislacyjne mające istotny wpływ na funkcjonowanie branży interaktywnej w Polsce. Zachęcamy do merytorycznej dyskusji oraz dążymy do wypracowania optymalnych, jednolitych rozwiązań dla całej branży.

Legislacja
Artegence Sp. z o.o. logoArtegence Sp. z o.o. logo
Agrofoto logoAgrofoto logo
Novem IAB PolskaNovem IAB Polska
kwanko logokwanko logo
Credite AgricoleCredite Agricole
Lubasz i wspólnicy kancelaria prawna IAB PolskaLubasz i wspólnicy kancelaria prawna IAB Polska
umccann_310x1241umccann_310x1241
pushad członekpushad członek
Mobizzy logoMobizzy logo
nuntius logonuntius logo
SDLSDL
Adrino.pl logoAdrino.pl logo
ban logoban logo
Jellinek IAB PolskaJellinek IAB Polska
Upgrade Marketing logoUpgrade Marketing logo
fabryka marketingu stronafabryka marketingu strona
faceADDICTED / Agencja social media logofaceADDICTED / Agencja social media logo
stroer stronastroer strona
DBMSDBMS
SMG logo stronaSMG logo strona