Patronat IAB: Konferencja Mobilne i Digitalowe Strategie Biznesowe

IAB Polska objął patronatem honorowym Konferencję Mobilne Strategie Biznesowe, która odbędzie się 20 września 2016 w Warszawie.
konferencja mobilne strategie biznesowe (1)

Mixx Awards 2016 – preferencyjne warunki zgłoszeń tylko do 28 sierpnia

Przypominamy, że zgłoszenia przyjmujemy do 5 września, jednak do 28 sierpnia, obowiązuje niższa opłata rejestracyjna.
Projekt bez tytułu

Akredytacja DIMAQ: Nowy Kongres Online Marketing 2016/2017

IAB Polska objął akredytacją DIMAQ Nowy Kongres Online Marketing 2016/2017, który odbędzie się 28 września w Multikinie w...
kongres online

Filmteractive: SUPERHOT – super start up

Głośny, startupowy sukces, tysiące fanów na całym świecie i gra, która zdobyła uznanie największych w branży – SUPERHOT jest...
filmtearctive

Zostań prelegentem Mixx Conference 2016 – zgłoś case study do 5 września

Zapraszamy twórców kampanii reklamowych wraz z klientami do zgłaszania tematów wystąpień do MIXX Conference 2016.
Projekt bez tytułu

Gemius zwycięzcą przetargu IAB Turcja

Gemius wygrał przetarg IAB Turcja na oficjalnego dostawcę badań internetu na tamtejszym rynku. Serdecznie gratulujemy!
digital composite of laptop with hacking graphic

IAB/PwC AdEx 2016’Q1: Reklama online wciąż na fali wznoszącej

W pierwszym kwartale 2016 roku wartość reklamy online w Polsce zanotowała 24,9% wzrostu, pozyskując prawie 160 mln zł więcej...
adex2016q1

Patronat IAB Polska: XI Targi eHandlu

IAB Polska objął patronatem honorowym 11. edycję Targów eHandlu, które odbędą się 9 listopada 2016 r. w Centrum Expo...
targi ehandlu
Zobacz

Kalendarz

Sprawdź kalendarz wydarzeń IAB Polska
Obecnie realizacja kampanii audiowizualnej bez internetu jest w przypadku większości działań marketingowych nieoptymalna. Warto też podkreślić, że przewagą internetu w relacji do kampanii telewizyjnej jest możliwość zaangażowania konsumenta. Komunikat, który dociera do konsumentów przez TV powinien być równocześnie wsparty kampanią w sieci
- Jacek Dzięcielak

Badania i publikacje W sekcji Badania i publikacje prezentujemy wyniki badań, prowadzonych przy współpracy z firmami i agencjami badawczymi oraz zamieszczamy raporty strategiczne IAB Polska. Dowiesz się z nich jak kształtuje się wartość rynku reklamy online oraz poznasz zmiany i trendy w marketingu internetowym. Wiedza ta pozwoli Ci podejmować bardziej świadome i efektywne decyzje biznesowe i marketingowe.

Badania i publikacje

Edukacja i szkolnictwo Jednym z ważnych zadań IAB jest aktywne edukowanie rynku reklamy interaktywnej w Polsce. W sekcji Edukacja i szkolnictwo znajdziesz informacje na temat kierunków studiów oraz spotkań umożliwiających zdobycie oraz rozwinięcie wiedzy z zakresu marketingu i reklamy w Internecie oraz zagadnień dotyczących branży interaktywnej.

Edukacja i szkolnictwo

Legislacja W sekcji Legislacja prezentujemy dokumenty i zmiany legislacyjne mające istotny wpływ na funkcjonowanie branży interaktywnej w Polsce. Zachęcamy do merytorycznej dyskusji oraz dążymy do wypracowania optymalnych, jednolitych rozwiązań dla całej branży.

Legislacja
Optimal it logoOptimal it logo
Discipline logoDiscipline logo
Google logoGoogle logo
INFOR BIZNESINFOR BIZNES
Eurozet logoEurozet logo
ComfituraComfitura
Havas Worldwide LogoHavas Worldwide Logo
Performance Media Sp. z o.o. logoPerformance Media Sp. z o.o. logo
Veneo logoVeneo logo
Optivo GmbH / Sp. z o.o. logoOptivo GmbH / Sp. z o.o. logo
Polska Press Sp. z. o.o.Polska Press Sp. z. o.o.
MediaCom Warszawa logoMediaCom Warszawa logo
k2 logok2 logo
OS3 logoOS3 logo
umccann_310x1241umccann_310x1241
WhitesWhites
Bank Zachodni WBK S.A. logoBank Zachodni WBK S.A. logo
Widzialni.pl logoWidzialni.pl logo
abistronaabistrona
BusinessClick logoBusinessClick logo