MIXX Awards 2014 – ogłaszamy nominacje!

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska ogłosił nominacje w konkursie na najlepsze kampanie reklamowe w internecie – MIXX Awards...
MIXX Awards IAB Polska

E-handel w polskich małych i średnich przedsiębiorstwach

Wyniki badania „E-handel w polskich małych i średnich przedsiębiorstwach”, zrealizowanego przez IAB Polska we współpracy z Ministerstwem Gospodarki, ukazują...
E-handel MSP Raport IAB Polsla

Perspektywy rozwojowe reklamy online w Polsce – kup reklamę już dziś!

Zaangażuj się! Tylko do 10 Listopada br. można nadsyłać zgłoszenia do zamieszczenia swojej oferty reklamowej w najnowszym raporcie IAB...
dokument, raport, wykres słupkowy

Kluczowa rola internetu w procesie zakupowym produktów z branży odzieżowej – raport z badania IAB Polska

Wyniki badania „E-konsumenci (Consumer Journey Online)”, zrealizowanego przez IAB Polska, ukazują kluczową rolę internetu w procesie zakupowym produktów z...
cjo_leki_cegielka

Akademia ClearSense oswaja małych i średnich przedsiębiorców z tajnikami reklamy online

Agencja interaktywna ClearSense organizuje cykl bezpłatnych konferencji przeznaczonych w szczególności dla właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw. Patronat nad wydarzeniem...
Pięcioro ludzi pochylonych nad stołem, na którym są dokumenty

Ochrona małoletnich w internecie – Kodeks dobrych praktyk

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska 13 października 2014 r. na ręce Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji przekazał „Kodeks...
człowiek trzymający kartę kredytową koło laptopa

PR vs. reklama – sztuczny podział? Króluje content, nie forma

PR czy reklama? Z perspektywy klienta to nie ma znaczenia. Spotkanie potwierdziło, że Content is the King, z kolei...
Dialog PR IAB Polska

Ostatni tydzień na pokazanie się w najważniejszym raporcie IAB Polska wydanym przy współpracy z HBRP

Zapraszamy wszystkich potencjalnych reklamodawców do zamieszczenia swojej reklamy w najważniejszej publikacji dt. internetu jako sektora gospodarczego, który zostanie wydany...
ksiażka, kartki przekręcane
Zobacz

Kalendarz

Sprawdź kalendarz wydarzeń IAB Polska

Pierwszy w pełni świadomy kontakt z klientem przekaz reklamowy zdobywa w internecie. To tam jest uwaga klienta (nie widza, a użytkownika). Telewizja odgrywa natomiast rolę wzmacniającą zapamiętanie tego przekazu. W ten sposób oba media efektywnie się uzupełniają.
- Krzysztof Beniowski

Badania i publikacje W sekcji Badania i publikacje prezentujemy wyniki badań, prowadzonych przy współpracy z firmami i agencjami badawczymi oraz zamieszczamy raporty strategiczne IAB Polska. Dowiesz się z nich jak kształtuje się wartość rynku reklamy online oraz poznasz zmiany i trendy w marketingu internetowym. Wiedza ta pozwoli Ci podejmować bardziej świadome i efektywne decyzje biznesowe i marketingowe.

Badania i publikacje

Edukacja i szkolnictwo Jednym z ważnych zadań IAB jest aktywne edukowanie rynku reklamy interaktywnej w Polsce. W sekcji Edukacja i szkolnictwo znajdziesz informacje na temat kierunków studiów oraz spotkań umożliwiających zdobycie oraz rozwinięcie wiedzy z zakresu marketingu i reklamy w Internecie oraz zagadnień dotyczących branży interaktywnej.

Edukacja i szkolnictwo

Legislacja W sekcji Legislacja prezentujemy dokumenty i zmiany legislacyjne mające istotny wpływ na funkcjonowanie branży interaktywnej w Polsce. Zachęcamy do merytorycznej dyskusji oraz dążymy do wypracowania optymalnych, jednolitych rozwiązań dla całej branży.

Legislacja

Edytor Sp. z o.o. logoEdytor Sp. z o.o. logo
Akademia Leona Koźmińskiego ALK IAB PolskaAkademia Leona Koźmińskiego ALK IAB Polska
International Data Group Poland S.A. logoInternational Data Group Poland S.A. logo
leadr_310x124leadr_310x124
Widzialni.pl logoWidzialni.pl logo
THEY.PL Spółka z o.o. Sp. k. logoTHEY.PL Spółka z o.o. Sp. k. logo
Biuro Podróży ReklamyBiuro Podróży Reklamy
Polskie Badania Internetu (PBI) logoPolskie Badania Internetu (PBI) logo
INTERNETICA logoINTERNETICA logo
Performance Media Sp. z o.o. logoPerformance Media Sp. z o.o. logo
GG network logoGG network logo
Lubasz i wspólnicy kancelaria prawna IAB PolskaLubasz i wspólnicy kancelaria prawna IAB Polska
Softhis sp. z o.o. logoSofthis sp. z o.o. logo
Dialogix Sp. z o.o. logoDialogix Sp. z o.o. logo
Ebroker logoEbroker logo
Lead Bullet logoLead Bullet logo
SARE S.A. logoSARE S.A. logo
Pixad logoPixad logo
Smart AdServer Kraków logoSmart AdServer Kraków logo
Adequate logoAdequate logo