AdEx Q3’2014 – przyspieszenie reklamy online w końcówce roku

Według badania IAB AdEx, realizowanego przez PwC na zlecenie Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, w trzecim kwartale 2014...
adex_cegielka

Bezpieczeństwo małoletnich w internecie – pobierz publikację

„Bezpieczne Interneciaki” to realizowana przez IAB Polska akcja informacyjna dla dzieci i ich rodziców uświadamiająca potencjalne zagrożenia płynące z...
bezpieczne_interneciaki_cegielka

Realizacja briefu krok po kroku [infografika]

Czy wiesz, co dzieje się z Twoim briefem, gdy trafia do agencyjnej skrzynki? Tę złożoną ścieżkę przedstawiono w infografice...
Infografika Brief IAB Social Media

Patronat IAB Polska: Nagrody Webstarfestival 2014 rozdane!

Webstary Akademii Internetu, Webstary Internautów, Grand Webstary, nagroda dla Człowieka Roku Polskiego Internetu, nagrody specjalne – wszystkie one znajdują...
webstary-cegielka

Patronat IAB Polska: Smartfony kontra email – czyli jak dostosować newsletter do pocztowych aplikacji mobilnych

Według statystyk już 15% emaili marketingowych w Polsce otwieranych jest na urządzeniach mobilnych, a liczba ta z roku na...
raport css patronat iab polska

Raport na temat perspektyw rozwojowych wideo online w Polsce

Raport zawiera najświeższe dane dotyczące rynku wideo w internecie, omówienie kluczowych trendów rynkowych obserwowanych w roku 2014, spodziewane kierunki...
raport-wideo-2014-cegielka

Mapa podmiotów internetowych IAB Polska 2014

Pomysł na stworzenie mapy podmiotów internetowych zrodził się w IAB Polska w ubiegłym roku. W tym czasie zostały wydane...
Mapa IAB Polska

Przyszłość reklamy online w Polsce

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska zaprezentował najnowszy raport zatytułowany „Perspektywy rozwojowe reklamy online w Polsce”. Jego premierze towarzyszył...
IAB Expert Panel 9
Zobacz

Kalendarz

Sprawdź kalendarz wydarzeń IAB Polska
Przeprowadzone przez IAB Polska badanie „Prywatność w sieci” wskazuje na ważne tendencje jeśli chodzi o odbiór przez internautów działań skierowanych do nich – tak przez instytucje prywatne, jak i instytucje publiczne.
- dr Wojciech R. Wiewiórowski

Badania i publikacje W sekcji Badania i publikacje prezentujemy wyniki badań, prowadzonych przy współpracy z firmami i agencjami badawczymi oraz zamieszczamy raporty strategiczne IAB Polska. Dowiesz się z nich jak kształtuje się wartość rynku reklamy online oraz poznasz zmiany i trendy w marketingu internetowym. Wiedza ta pozwoli Ci podejmować bardziej świadome i efektywne decyzje biznesowe i marketingowe.

Badania i publikacje

Edukacja i szkolnictwo Jednym z ważnych zadań IAB jest aktywne edukowanie rynku reklamy interaktywnej w Polsce. W sekcji Edukacja i szkolnictwo znajdziesz informacje na temat kierunków studiów oraz spotkań umożliwiających zdobycie oraz rozwinięcie wiedzy z zakresu marketingu i reklamy w Internecie oraz zagadnień dotyczących branży interaktywnej.

Edukacja i szkolnictwo

Legislacja W sekcji Legislacja prezentujemy dokumenty i zmiany legislacyjne mające istotny wpływ na funkcjonowanie branży interaktywnej w Polsce. Zachęcamy do merytorycznej dyskusji oraz dążymy do wypracowania optymalnych, jednolitych rozwiązań dla całej branży.

Legislacja
Walk logoWalk logo
BBElements LogoBBElements Logo
Filmweb w IAB PolskaFilmweb w IAB Polska
omg logoomg logo
DDB logoDDB logo
Syncmmatic RTB IAB PolskaSyncmmatic RTB IAB Polska
leadr_310x124leadr_310x124
Supersam IAB PolskaSupersam IAB Polska
Interactions Poland IAB PolskaInteractions Poland IAB Polska
Przeagencja LogoPrzeagencja Logo
Polskie Książki Telefoniczne Sp. z o.o. logoPolskie Książki Telefoniczne Sp. z o.o. logo
Equinox logoEquinox logo
Optivo GmbH / Sp. z o.o. logoOptivo GmbH / Sp. z o.o. logo
getinnoble_logo_310getinnoble_logo_310
Bonnier logoBonnier logo
OS3 multimedia logoOS3 multimedia logo
Logo Goldbach AudienceLogo Goldbach Audience
Super-Fi Polska w IAB PolskaSuper-Fi Polska w IAB Polska
Kalicińscy IAB PolskaKalicińscy IAB Polska
oan logooan logo