Raport strategiczny IAB Polska Internet 2013 – pobierz teraz koniecznie

Kompendium wiedzy o polskim internecie   Raport Strategiczny IAB Polska Internet 2013 Polska – Europa – Świat to jedenaste...
raport_iab_2013_okladka

Bestsellery o Content Marketingu

Joe Pulizzi nie bez przyczyny zwany jest ewangelistą content marketingu. Nie tylko jako pierwszy zaczął używać tego terminu, ale...
Filmteractive IAB Polska

TV + WWW = Razem lepiej – pobierz raport

Wyniki badania Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska ukazują ogromny potencjał tkwiący we współpracy telewizji i internetu. Już 83%...
Multiscreening TV i WWW Razem lepiej IAB Polska

IAB Adex Benchmark 2013

IAB Europe zaprezentowało raport IAB Adex Benchmark – kompleksowy przewodnik na temat stanu europejskiej reklamy online. Raport jest kompleksowym...
Książka z przekręcanymi kartkami

Podsumowanie IAB Expert Panel #8

10 lipca br. w siedzibie IAB Polska (iabłko) odbył się IAB Expert Panel #8 „Telewizja w internecie czy Internet...
IAB Expert Panel logo

IAB Polska pionierem w tworzeniu samoregulacji

W dniu 26 czerwca 2014 uchwałą Zarządu IAB Polska został przyjęty Kodeks Dobrych Praktyk dotyczący szczegółowych zasad ochrony małoletnich...
tablet, raport, dokument, długopis

Admeta nowym członkiem nadzwyczajnym IAB Polska

Firma Admeta z początkiem lipca br. została nowym członkiem Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Admeta to firma dostarczająca...
Admeta IAB Polska

IAB Polska dołączył do grona organizatorów Filmteractive 2014

Po trzech udanych latach współpracy, kiedy IAB pełniło funkcję Patrona Instytucjonalnego Filmteractive Związek Pracodawców Branży Internetowej i Fundacja Media...
Filmteractive IAB Polska
Zobacz

Kalendarz

Sprawdź kalendarz wydarzeń IAB Polska

Jedynie 17 procent managerów ma przygotowaną odpowiednią strategię obecności marki w mediach społecznościowych.
- Bartłomiej Brzostowski

Badania i publikacje W sekcji Badania i publikacje prezentujemy wyniki badań, prowadzonych przy współpracy z firmami i agencjami badawczymi oraz zamieszczamy raporty strategiczne IAB Polska. Dowiesz się z nich jak kształtuje się wartość rynku reklamy online oraz poznasz zmiany i trendy w marketingu internetowym. Wiedza ta pozwoli Ci podejmować bardziej świadome i efektywne decyzje biznesowe i marketingowe.

Badania i publikacje

Edukacja i szkolnictwo Jednym z ważnych zadań IAB jest aktywne edukowanie rynku reklamy interaktywnej w Polsce. W sekcji Edukacja i szkolnictwo znajdziesz informacje na temat kierunków studiów oraz spotkań umożliwiających zdobycie oraz rozwinięcie wiedzy z zakresu marketingu i reklamy w Internecie oraz zagadnień dotyczących branży interaktywnej.

Edukacja i szkolnictwo

Legislacja W sekcji Legislacja prezentujemy dokumenty i zmiany legislacyjne mające istotny wpływ na funkcjonowanie branży interaktywnej w Polsce. Zachęcamy do merytorycznej dyskusji oraz dążymy do wypracowania optymalnych, jednolitych rozwiązań dla całej branży.

Legislacja

Adquota LogoAdquota Logo
Google logoGoogle logo
Optimal it logoOptimal it logo
Agora logoAgora logo
Money.pl logoMoney.pl logo
CoAdvertise logoCoAdvertise logo
Optivo GmbH / Sp. z o.o. logoOptivo GmbH / Sp. z o.o. logo
Kantar Media IAB PolskaKantar Media IAB Polska
istv logoistv logo
Porwisz kancelaria prawna IAB PolskaPorwisz kancelaria prawna IAB Polska
Nowoczesna Firma S.A. logoNowoczesna Firma S.A. logo
DigitalOne logoDigitalOne logo
Brand 24 logoBrand 24 logo
SMEBusiness IAB PolskaSMEBusiness IAB Polska
SuperMediaInteractive logoSuperMediaInteractive logo
TVP logoTVP logo
NUGG.AD logoNUGG.AD logo
Widzialni.pl logoWidzialni.pl logo
DDB logoDDB logo
Advice logoAdvice logo