Patronat IAB Polska: XI Targi eHandlu

IAB Polska objął patronatem honorowym 11. edycję Targów eHandlu, które odbędą się 9 listopada 2016 r. w Centrum Expo...
targi ehandlu

Akredytacja DIMAQ: Filmteractive 2016

IAB Polska objął patronatem honorowym VI edycję Filmteractive - międzynarodowego wydarzenie poświęconego innowacyjnym treściom audiowizualnym
filmtearctive

Rozpoczynamy przyjmowanie zgłoszeń do Mixx Awards 2016!

Przed nami 10., jubileuszowa edycja Mixx Awards & Conference, która odbędzie się 1 grudnia 2016 w Multikinie Złote Tarasy....
470x307

Raport z badania AdEx Benchmark 2015 już do pobrania

Zapraszamy do lektury raportu z przeprowadzonego przez IAB Europe badania AdEx Benchmark 2015 – kompleksowego zestawienia wydatków na...
adex benchamark 2015

Weź udział w XIII edycji badania poczty elektronicznej

Ruszyła trzynasta edycja badania wykorzystania poczty elektronicznej przeprowadzanego przez SARE, nad którym patronat objęło IAB Polska.
badanie poczty elektronicznej

Ogilvy & Mather nową firmą członkowską IAB Polska

Do grona firm członkowskich Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska dołączyła agencja komunikacji 360 Ogilvy & Mather.  Ogilvy & Mather...
ogilvyandmather

Pobierz najnowszy raport SEM

Raport SEM przygotowany przez IAB Polska powstał na kanwie sondażu przeprowadzonego online na przełomie roku 2015 i 2016 wśród...
Raport SEM

Mapa Podmiotów Internetowych 2016 – zgłoś swoją firmę

Od 15 czerwca do 30 sierpnia IAB Polska przyjmuje  zgłoszenia do kolejnej, piątej edycji Mapy Podmiotów Internetowych IAB Polska. ...
slider mapa podmiotow
Zobacz

Kalendarz

Sprawdź kalendarz wydarzeń IAB Polska
Obecnie realizacja kampanii audiowizualnej bez internetu jest w przypadku większości działań marketingowych nieoptymalna. Warto też podkreślić, że przewagą internetu w relacji do kampanii telewizyjnej jest możliwość zaangażowania konsumenta. Komunikat, który dociera do konsumentów przez TV powinien być równocześnie wsparty kampanią w sieci
- Jacek Dzięcielak

Badania i publikacje W sekcji Badania i publikacje prezentujemy wyniki badań, prowadzonych przy współpracy z firmami i agencjami badawczymi oraz zamieszczamy raporty strategiczne IAB Polska. Dowiesz się z nich jak kształtuje się wartość rynku reklamy online oraz poznasz zmiany i trendy w marketingu internetowym. Wiedza ta pozwoli Ci podejmować bardziej świadome i efektywne decyzje biznesowe i marketingowe.

Badania i publikacje

Edukacja i szkolnictwo Jednym z ważnych zadań IAB jest aktywne edukowanie rynku reklamy interaktywnej w Polsce. W sekcji Edukacja i szkolnictwo znajdziesz informacje na temat kierunków studiów oraz spotkań umożliwiających zdobycie oraz rozwinięcie wiedzy z zakresu marketingu i reklamy w Internecie oraz zagadnień dotyczących branży interaktywnej.

Edukacja i szkolnictwo

Legislacja W sekcji Legislacja prezentujemy dokumenty i zmiany legislacyjne mające istotny wpływ na funkcjonowanie branży interaktywnej w Polsce. Zachęcamy do merytorycznej dyskusji oraz dążymy do wypracowania optymalnych, jednolitych rozwiązań dla całej branży.

Legislacja
Polskie Książki Telefoniczne Sp. z o.o. logoPolskie Książki Telefoniczne Sp. z o.o. logo
Eurozet logoEurozet logo
Supersam IAB PolskaSupersam IAB Polska
MyLoMyLo
ddsplddspl
mBank S.A. logomBank S.A. logo
Untitled design (44)Untitled design (44)
Logo Kwanko PolskaLogo Kwanko Polska
bpr stronabpr strona
oxmediaoxmedia
Mec Global logoMec Global logo
OptimiseOptimise
WhitesWhites
Interactive Solutions Sp. z o.o. logoInteractive Solutions Sp. z o.o. logo
g2astronag2astrona
kamikaze2kamikaze2
performanteperformante
Maxus logoMaxus logo
cloudtechnologiescloudtechnologies
logo_havas_media_group_310x124pxlogo_havas_media_group_310x124px