MIXX Awards & Conference 2014 – tylko case studies!

MIXX Awards & Conference 2014 odbędzie się już 6 listopada. W tym roku postawiono na całkiem nową formułę MIXX...
MIXX logo

Getin Noble Bank nowym Członkiem Nadzwyczajnym IAB Polska

Getin Noble Bank został nowym Członkiem Nadzwyczajnym Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Bank, inwestujący w innowacyjne rozwiązania oparte...
getin_logo_630

Kampanie socialowe – co zwróciło uwagę w 2014 roku

2014 to kolejny rok, w którym firmy w swoich działaniach marketingowych położyły mocny nacisk na social media. Zachęcamy do...
Kobieta korzystająca z tabletu, siedzi przy stole podczas spotkania

Patronat IAB Polska: Lawyers in the Media Society

Organizatorzy międzynarodowej konferencji „Lawyers in the Media Society” organizowanej przez Katedrę Europejskiego Prawa Gospodarczego WPiA UŁ oraz Instytut Prawa...
obiektyw aparatu wycelowany w przemawiajacychna konferencji prelegentów

IAB/PwC AdEx 2014’H1 – display liderem wzrostów reklamy online

Według badania IAB AdEx, realizowanego przez PwC, w pierwszym półroczu 2014 r. wartość cyfrowej reklamy w Polsce przekroczyła 1,25...
adex_cegielka

MIXX Awards 2014 – ogłaszamy nominacje!

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska ogłosił nominacje w konkursie na najlepsze kampanie reklamowe w internecie – MIXX Awards...
MIXX Awards IAB Polska

E-handel w polskich małych i średnich przedsiębiorstwach

Wyniki badania „E-handel w polskich małych i średnich przedsiębiorstwach”, zrealizowanego przez IAB Polska we współpracy z Ministerstwem Gospodarki, ukazują...
E-handel MSP Raport IAB Polsla

Perspektywy rozwojowe reklamy online w Polsce – kup reklamę już dziś!

Zaangażuj się! Tylko do 5 Listopada br. można nadsyłać zgłoszenia do zamieszczenia swojej oferty reklamowej w najnowszym raporcie IAB...
dokument, raport, wykres słupkowy
Zobacz

Kalendarz

Sprawdź kalendarz wydarzeń IAB Polska

Obecnie realizacja kampanii audiowizualnej bez internetu jest w przypadku większości działań marketingowych nieoptymalna. Warto też podkreślić, że przewagą internetu w relacji do kampanii telewizyjnej jest możliwość zaangażowania konsumenta. Komunikat, który dociera do konsumentów przez TV powinien być równocześnie wsparty kampanią w sieci
- Jacek Dzięcielak

Badania i publikacje W sekcji Badania i publikacje prezentujemy wyniki badań, prowadzonych przy współpracy z firmami i agencjami badawczymi oraz zamieszczamy raporty strategiczne IAB Polska. Dowiesz się z nich jak kształtuje się wartość rynku reklamy online oraz poznasz zmiany i trendy w marketingu internetowym. Wiedza ta pozwoli Ci podejmować bardziej świadome i efektywne decyzje biznesowe i marketingowe.

Badania i publikacje

Edukacja i szkolnictwo Jednym z ważnych zadań IAB jest aktywne edukowanie rynku reklamy interaktywnej w Polsce. W sekcji Edukacja i szkolnictwo znajdziesz informacje na temat kierunków studiów oraz spotkań umożliwiających zdobycie oraz rozwinięcie wiedzy z zakresu marketingu i reklamy w Internecie oraz zagadnień dotyczących branży interaktywnej.

Edukacja i szkolnictwo

Legislacja W sekcji Legislacja prezentujemy dokumenty i zmiany legislacyjne mające istotny wpływ na funkcjonowanie branży interaktywnej w Polsce. Zachęcamy do merytorycznej dyskusji oraz dążymy do wypracowania optymalnych, jednolitych rozwiązań dla całej branży.

Legislacja

Sunrise System sp. z o.o. sp. k. logoSunrise System sp. z o.o. sp. k. logo
Polskie Badania Internetu (PBI) logoPolskie Badania Internetu (PBI) logo
Essence LogoEssence Logo
Implix logoImplix logo
SARE S.A. logoSARE S.A. logo
Million you logoMillion you logo
Adequate logoAdequate logo
Advice logoAdvice logo
MediafleX logoMediafleX logo
MTV LogoMTV Logo
DigitalOne logoDigitalOne logo
oan logooan logo
istv logoistv logo
MKI logoMKI logo
NUGG.AD logoNUGG.AD logo
OMD Sp. z o.o. logoOMD Sp. z o.o. logo
Agencja Content King w IAB PolskaAgencja Content King w IAB Polska
Veneo logoVeneo logo
Marquard media logoMarquard media logo
e-Gentic GmbH logoe-Gentic GmbH logo