Zapraszamy do zgłaszania tematów wystąpień na Forum IAB 2015

Forum IAB 2015 odbędzie się pod hasłem: „Zaadaptuj się lub zgiń. Budowanie biznesu w erze cyfrowego konsumenta”. Zapraszamy do...
forum-iab-2015-cegielka

Znamy skład Rady Programowej i zakres tematyczny Forum IAB 2015

9. edycja Forum IAB odbędzie się w dniach 10 i 11 czerwca br. w Multikinie Złote Tarasy. Zapraszamy!
Forum IAB 2015

Patronat IAB Polska: Mobile Trends Conference 2015

Już za niecały miesiąc branża mobilnych technologii oraz marketingu spotka się w Krakowie na konferencji Mobile Trends Conference oraz...
MTCA

Platforma e-learningowa – konkurs ofert

Ogłaszamy konkurs ofert na przygotowanie lub udostępnienie multimedialnej, interaktywnej platformy e-learningowej do przeprowadzenia szkoleń e-learningowych oraz procesu certyfikacji.
Women Using Computers

Real Time Bidding pod lupą – raport z badania IAB Polska

Zapraszamy do lektury raportu IAB Polska dotyczącego Real Time Bidding.
Raport RTB

Syncmmatic i Yoberi nowymi firmami członkowskimi IAB Polska

Członkami Nadzwyczajnymi IAB Polska zostały dwie kolejne firmy: Syncmmatic i Yoberi Sp. z o.o.
2015-01-14_135231

Internet kluczowy w aranżacji wnętrz – wyniki badania IAB Polska

Wyniki badania „E-konsumenci (Consumer Journey Online)” przeprowadzonego przez IAB Polska wskazują na to, że internet jest najbardziej przydatnym źródłem...
E-konsumenci - Wyposażenie domu IAB Polska

AdEx Q3’2014 – przyspieszenie reklamy online w końcówce roku

Według badania IAB AdEx, realizowanego przez PwC na zlecenie Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, w trzecim kwartale 2014...
adex_cegielka
Zobacz

Kalendarz

Sprawdź kalendarz wydarzeń IAB Polska
Raport pokazuje wyraźnie, że obecność marki w sieci stała się nieodzownym elementem marketingu, a samo medium jest kanałem komunikacji i dystrybucji, który pełni znaczącą rolę w sprzedaży.
- Paweł Kolenda

Badania i publikacje W sekcji Badania i publikacje prezentujemy wyniki badań, prowadzonych przy współpracy z firmami i agencjami badawczymi oraz zamieszczamy raporty strategiczne IAB Polska. Dowiesz się z nich jak kształtuje się wartość rynku reklamy online oraz poznasz zmiany i trendy w marketingu internetowym. Wiedza ta pozwoli Ci podejmować bardziej świadome i efektywne decyzje biznesowe i marketingowe.

Badania i publikacje

Edukacja i szkolnictwo Jednym z ważnych zadań IAB jest aktywne edukowanie rynku reklamy interaktywnej w Polsce. W sekcji Edukacja i szkolnictwo znajdziesz informacje na temat kierunków studiów oraz spotkań umożliwiających zdobycie oraz rozwinięcie wiedzy z zakresu marketingu i reklamy w Internecie oraz zagadnień dotyczących branży interaktywnej.

Edukacja i szkolnictwo

Legislacja W sekcji Legislacja prezentujemy dokumenty i zmiany legislacyjne mające istotny wpływ na funkcjonowanie branży interaktywnej w Polsce. Zachęcamy do merytorycznej dyskusji oraz dążymy do wypracowania optymalnych, jednolitych rozwiązań dla całej branży.

Legislacja
SuperMediaInteractive logoSuperMediaInteractive logo
Value Media logoValue Media logo
Burda logoBurda logo
umccann_310x1241umccann_310x1241
Super-Fi Polska w IAB PolskaSuper-Fi Polska w IAB Polska
Optivo GmbH / Sp. z o.o. logoOptivo GmbH / Sp. z o.o. logo
MediaCom Warszawa logoMediaCom Warszawa logo
Think Kong Sp. z o.o. logoThink Kong Sp. z o.o. logo
Axel SpringerAxel Springer
Jellinek IAB PolskaJellinek IAB Polska
AGB Nielsen Media Research Sp. z o.o. logoAGB Nielsen Media Research Sp. z o.o. logo
spolecznoscispolecznosci
MURATOR SA logoMURATOR SA logo
Widzialni.pl logoWidzialni.pl logo
Interactive Solutions Sp. z o.o. logoInteractive Solutions Sp. z o.o. logo
Bluerank logoBluerank logo
Million you logoMillion you logo
Mobile Point logoMobile Point logo
Polskie Badania Internetu (PBI) logoPolskie Badania Internetu (PBI) logo
e-commerce services logoe-commerce services logo