Rusza VI edycja podyplomowych studiów – Marketing Internetowy AGH

Niesłabnąca popularność kierunku Marketing Internetowy AGH zaowocowała 6-tą już edycją studiów. Słuchacze podczas 198 godzin zajęć u ponad 30...
Dłonie dwóch osób przeglądającce dokumenty na jednym blacie.

Mapa Podmiotów Internetowych 2014 – zgłoś logotyp do 19 września

Do 19 września Związek Pracodawców Branży Internetowej przyjmuje zgłoszenia logotypów no Mapy Podmiotów Internetowych 2014. Premiera Mapy planowana jest...
mapa firm

Czy znajdziesz bardziej skuteczną konferencję?

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska zaprasza do zgłaszania wystąpień na konferencję IAB Showcase „Wideo online, mobile marketing”, która...
IAB Showcase logo cegielka

Filmteractive: Red Bull i branded content 360°

W jednym z ostatnich postów RedBulla na LinkedIn można przeczytać, że organizuje na świecie średnio 4,7 eventów dziennie. Nie...
Filmteractive festival IAB Polska

Patronat IAB Polska: Jak zwiększać wyniki sprzedaży stosując efektywny marketing cyfrowy

Termin: 12 września 2014 r. Miejsce: Warszawa, ul. Mokotowska 1, Budynek Zebra Tower, 12 p. Tytuł szkolenia: Jak zwiększać...
Mexadpro-IABv1

Patronat IAB Polska: ecommerceSTANDARD2014

Konferencja ecommerceSTANDARD2014. 29-30 września, 2014 r. hotel DoubleTree by Hilton, Warszawa. Już po raz dziewiąty zapraszamy na jedną z najważniejszych...
Przy stole znajdują się trzy osoby, jedna znich trzeyma plik dokumentów z wykresami

Filmteractive: Ponad 40% zniżki dla firm członkowskich IAB Polska

Firmy członkowskie IAB Polska obowiązuje ponad 40-procentowa zniżka na zakup biletów na Filmteractive Festival. IAB Polska od bieżącego roku...
Filmteractive IAB Polska

Mariusz Wąsiński w Radzie Nadzorczej IAB Polska

Rada Nadzorcza IAB Polska jest organem składającym się z przedstawicieli Członków Zwyczajnych Związku. Poprzez ten organ firmy członkowskie sprawują...
Mariusz Wąsiński IAB Polska
Zobacz

Kalendarz

Sprawdź kalendarz wydarzeń IAB Polska

Kluczem do sukcesu w komunikacji e-sklepu jest wykorzystywanie różnych kanałów oraz dywersyfikacja działań promocyjnych. Zróżnicowane podejście do klientów, dostosowanie oferty do ich indywidualnych potrzeb i podążanie za nimi z ofertą, aby znaleźli ją w odpowiednim czasie i miejscu.
- Dorota Bachman

Badania i publikacje W sekcji Badania i publikacje prezentujemy wyniki badań, prowadzonych przy współpracy z firmami i agencjami badawczymi oraz zamieszczamy raporty strategiczne IAB Polska. Dowiesz się z nich jak kształtuje się wartość rynku reklamy online oraz poznasz zmiany i trendy w marketingu internetowym. Wiedza ta pozwoli Ci podejmować bardziej świadome i efektywne decyzje biznesowe i marketingowe.

Badania i publikacje

Edukacja i szkolnictwo Jednym z ważnych zadań IAB jest aktywne edukowanie rynku reklamy interaktywnej w Polsce. W sekcji Edukacja i szkolnictwo znajdziesz informacje na temat kierunków studiów oraz spotkań umożliwiających zdobycie oraz rozwinięcie wiedzy z zakresu marketingu i reklamy w Internecie oraz zagadnień dotyczących branży interaktywnej.

Edukacja i szkolnictwo

Legislacja W sekcji Legislacja prezentujemy dokumenty i zmiany legislacyjne mające istotny wpływ na funkcjonowanie branży interaktywnej w Polsce. Zachęcamy do merytorycznej dyskusji oraz dążymy do wypracowania optymalnych, jednolitych rozwiązań dla całej branży.

Legislacja

Mint Media logoMint Media logo
Mec Global logoMec Global logo
Million you logoMillion you logo
Mindshare Polska Sp. z o.o. logoMindshare Polska Sp. z o.o. logo
Nowoczesna Firma S.A. logoNowoczesna Firma S.A. logo
International Data Group Poland S.A. logoInternational Data Group Poland S.A. logo
MTV LogoMTV Logo
Interia pl logoInteria pl logo
Onet logoOnet logo
Agencja Content King w IAB PolskaAgencja Content King w IAB Polska
Way2traffic Polska S.A. logoWay2traffic Polska S.A. logo
Upgrade Marketing logoUpgrade Marketing logo
Baker&Mckenzie logoBaker&Mckenzie logo
ClearSense Spółka Akcyjna Spółka Komandytowa logoClearSense Spółka Akcyjna Spółka Komandytowa logo
Lowe Media logoLowe Media logo
VERCOM Sp. z o.o. / REDLINK logoVERCOM Sp. z o.o. / REDLINK logo
GG network logoGG network logo
Bluerank logoBluerank logo
ATOM MEDIA INTERAKTYWNE logoATOM MEDIA INTERAKTYWNE logo
Sociomantic logoSociomantic logo