Zobacz

Kalendarz

Sprawdź kalendarz wydarzeń IAB Polska
Jedynie 17 procent managerów ma przygotowaną odpowiednią strategię obecności marki w mediach społecznościowych.
- Bartłomiej Brzostowski

„Konsumpcja treści online a marketing”, nowy raport IAB Polska

Zapraszamy do lektury najnowszego raportu, który analizuje zmiany w konsumpcji treści i podpowiada, jak je wykorzystać w działaniach marketingowych.
Untitled design (8)

IAB Polska prezentuje publikację „Audio Online. Reklama i muzyka.”

Publikacja „Audio Online. Reklama i muzyka” to najnowsze wydawnictwo IAB Polska, które opisuje genezę i rozwój cyfrowego rynku audio...
audioonlinestrona

Poradnik dla internetowego reklamodawcy

Podstawy działalności reklamowej w wyszukiwarce Google, kontekstowych sieciach reklamowych, na Facebooku i Youtubie.
porandik sem

IAB/PwC AdEx: wzrost wydatków na reklamę online w Polsce o ponad 20%

Według badania AdEx – realizowanego przez PwC na zleceniej IAB Polska – w trzecim kwartale 2015 roku wydatki na...
adexstrona

Perspektywy rozwojowe reklamy online w Polsce

Zapraszamy do lektury najnowszego raportu IAB Polska „Perspektywy rozwojowe reklamy online w Polsce”.
perspektywyroz

Raport IAB Polska „Customer Journey Online” – rola internetu w ścieżce zakupowej w 11 branżach

IAB Polska prezentuje raport „Customer Journey Online – Perspektywy Branżowe”.
cjostrona

Mobile w branży automotive i retail pod lupą IAB Polska i Mindshare

Prezentujemy najnowsze badanie IAB Europe, lokalnie zrealizowane przez IAB Polska wraz z Mindshare.
amar strona

IAB/PwC AdEx – reklama cyfrowa wciąż na fali wzrostowej

Według badania AdEx – realizowanego przez PwC na zlecenie Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska – po pierwszym półroczu...
adex

Badania i publikacje W sekcji Badania i publikacje prezentujemy wyniki badań, prowadzonych przy współpracy z firmami i agencjami badawczymi oraz zamieszczamy raporty strategiczne IAB Polska. Dowiesz się z nich jak kształtuje się wartość rynku reklamy online oraz poznasz zmiany i trendy w marketingu internetowym. Wiedza ta pozwoli Ci podejmować bardziej świadome i efektywne decyzje biznesowe i marketingowe.

Badania i publikacje

Edukacja i szkolnictwo Jednym z ważnych zadań IAB jest aktywne edukowanie rynku reklamy interaktywnej w Polsce. W sekcji Edukacja i szkolnictwo znajdziesz informacje na temat kierunków studiów oraz spotkań umożliwiających zdobycie oraz rozwinięcie wiedzy z zakresu marketingu i reklamy w Internecie oraz zagadnień dotyczących branży interaktywnej.

Edukacja i szkolnictwo

Legislacja W sekcji Legislacja prezentujemy dokumenty i zmiany legislacyjne mające istotny wpływ na funkcjonowanie branży interaktywnej w Polsce. Zachęcamy do merytorycznej dyskusji oraz dążymy do wypracowania optymalnych, jednolitych rozwiązań dla całej branży.

Legislacja
stroer stronastroer strona
MediaCom Warszawa logoMediaCom Warszawa logo
Panorama Firm LogoPanorama Firm Logo
edipresse1-310x124_bwedipresse1-310x124_bw
MyLoMyLo
Media Regionalne Sp. z o.o. logoMedia Regionalne Sp. z o.o. logo
Fine Performance Sp. z o.o.Fine Performance Sp. z o.o.
Smart AdServer Kraków logoSmart AdServer Kraków logo
trnd Central Eastern Europe Kft Sp. z o.o.trnd Central Eastern Europe Kft Sp. z o.o.
e-commerce services logoe-commerce services logo
Ve Interactive LtdVe Interactive Ltd
Przeagencja LogoPrzeagencja Logo
admeta310x1241admeta310x1241
Carat 1Carat 1
they_logo_wieksze_05they_logo_wieksze_05
DDB & TribalDDB & Tribal
Agora logoAgora logo
Money.pl logoMoney.pl logo
orange czlonekorange czlonek
ddsplddspl