Edipresse Polska i Kamikaze nowymi członkami IAB Polska

Do grona członków nadzwyczajnych IAB Polska dołączyły kolejne dwa podmioty: wydawnictwo Edipresse Polska oraz agencja interaktywna Kamikaze.
strona grafika2

Zareklamuj się w raporcie IAB Polska „Perspektywy branżowe marketingu online w Polsce”

Zapraszamy do współpracy reklamowej przy raporcie IAB Polska „Perspektywy branżowe marketingu online w Polsce”.
plansza2

Zgłoś swoją kampanię do MIXX Awards 2015!

Już 19 listopada 2015 w Palladium odbędzie się IX edycja MIXX Awards & Conference 2015. Zapraszamy do zgłaszania kampanii!
mixx strona

IAB Europe publikuje white paper „Road to Programmatic”

Zapraszamy do lektury kompleksowego opracowania dotyczącego modelu zautomatyzowanego zakupu powierzchni reklamowej.
Road to Programmatic

Zareklamuj się w raporcie IAB Polska „Internet Rzeczy w Polsce”

Zapraszamy do współpracy reklamowej przy raporcie, który ukaże się we wrześniu z magazynem Harvard Business Review Polska.
internet rzeczy

Dołącz do mapy podmiotów internetowych IAB Polska 2015

Zapraszamy firmy członkowskie oraz firmy niezrzeszone w IAB Polska do zamieszczania logotypów na „Mapie podmiotów internetowych 2015”.
Mapa IAB Polska

IAB Polska gromadzi opinie w sprawie audiowizualnych usług medialnych

6 lipca Komisja Europejska rozpoczęła konsultacje w sprawie dyrektywy 2010/13/UE o audiowizualnych usługach medialnych.  W związku z tym zachęcamy...
unia2

IAB Polska gromadzi opinie w sprawie nabywania treści cyfrowych oraz towarów w internecie

Zachęcamy do przesyłania swoich opinii i stanowisk w sprawie nabywania treści cyfrowych oraz towarów w internecie.
ziemia
Zobacz

Kalendarz

Sprawdź kalendarz wydarzeń IAB Polska
Obecnie realizacja kampanii audiowizualnej bez internetu jest w przypadku większości działań marketingowych nieoptymalna. Warto też podkreślić, że przewagą internetu w relacji do kampanii telewizyjnej jest możliwość zaangażowania konsumenta. Komunikat, który dociera do konsumentów przez TV powinien być równocześnie wsparty kampanią w sieci
- Jacek Dzięcielak

Badania i publikacje W sekcji Badania i publikacje prezentujemy wyniki badań, prowadzonych przy współpracy z firmami i agencjami badawczymi oraz zamieszczamy raporty strategiczne IAB Polska. Dowiesz się z nich jak kształtuje się wartość rynku reklamy online oraz poznasz zmiany i trendy w marketingu internetowym. Wiedza ta pozwoli Ci podejmować bardziej świadome i efektywne decyzje biznesowe i marketingowe.

Badania i publikacje

Edukacja i szkolnictwo Jednym z ważnych zadań IAB jest aktywne edukowanie rynku reklamy interaktywnej w Polsce. W sekcji Edukacja i szkolnictwo znajdziesz informacje na temat kierunków studiów oraz spotkań umożliwiających zdobycie oraz rozwinięcie wiedzy z zakresu marketingu i reklamy w Internecie oraz zagadnień dotyczących branży interaktywnej.

Edukacja i szkolnictwo

Legislacja W sekcji Legislacja prezentujemy dokumenty i zmiany legislacyjne mające istotny wpływ na funkcjonowanie branży interaktywnej w Polsce. Zachęcamy do merytorycznej dyskusji oraz dążymy do wypracowania optymalnych, jednolitych rozwiązań dla całej branży.

Legislacja
Microsoft Sp. z o.o.Microsoft Sp. z o.o.
Logo Goldbach AudienceLogo Goldbach Audience
Adrino.pl logoAdrino.pl logo
SuperMediaInteractive logoSuperMediaInteractive logo
wp_logo_310x124wp_logo_310x124
Eurozet logoEurozet logo
Tvn logoTvn logo
getinnoble_logo_310getinnoble_logo_310
Jellinek IAB PolskaJellinek IAB Polska
iBILLBOARD Poland Sp. z o.o.BBelements Sp. z o.o. logoiBILLBOARD Poland Sp. z o.o.BBelements Sp. z o.o. logo
Media Regionalne Sp. z o.o. logoMedia Regionalne Sp. z o.o. logo
DDB & TribalDDB & Tribal
adformadform
Walk logoWalk logo
RedefineRedefine
Google logoGoogle logo
ATOM MEDIA INTERAKTYWNE logoATOM MEDIA INTERAKTYWNE logo
Artegence Sp. z o.o. logoArtegence Sp. z o.o. logo
MediafleX logoMediafleX logo
Filmweb w IAB PolskaFilmweb w IAB Polska