Rusza VI edycja podyplomowych studiów – Marketing Internetowy AGH

Niesłabnąca popularność kierunku Marketing Internetowy AGH zaowocowała 6-tą już edycją studiów. Słuchacze podczas 198 godzin zajęć u ponad 30...
Dłonie dwóch osób przeglądającce dokumenty na jednym blacie.

Mapa Podmiotów Internetowych 2014 – zgłoś logotyp do 19 września

Do 19 września Związek Pracodawców Branży Internetowej przyjmuje zgłoszenia logotypów no Mapy Podmiotów Internetowych 2014. Premiera Mapy planowana jest...
mapa firm

Czy znajdziesz bardziej skuteczną konferencję?

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska zaprasza do zgłaszania wystąpień na konferencję IAB Showcase „Wideo online, mobile marketing”, która...
IAB Showcase logo cegielka

Filmteractive: Red Bull i branded content 360°

W jednym z ostatnich postów RedBulla na LinkedIn można przeczytać, że organizuje na świecie średnio 4,7 eventów dziennie. Nie...
Filmteractive festival IAB Polska

Patronat IAB Polska: Jak zwiększać wyniki sprzedaży stosując efektywny marketing cyfrowy

Termin: 12 września 2014 r. Miejsce: Warszawa, ul. Mokotowska 1, Budynek Zebra Tower, 12 p. Tytuł szkolenia: Jak zwiększać...
Mexadpro-IABv1

Patronat IAB Polska: ecommerceSTANDARD2014

Konferencja ecommerceSTANDARD2014. 29-30 września, 2014 r. hotel DoubleTree by Hilton, Warszawa. Już po raz dziewiąty zapraszamy na jedną z najważniejszych...
Przy stole znajdują się trzy osoby, jedna znich trzeyma plik dokumentów z wykresami

Filmteractive: Ponad 40% zniżki dla firm członkowskich IAB Polska

Firmy członkowskie IAB Polska obowiązuje ponad 40-procentowa zniżka na zakup biletów na Filmteractive Festival. IAB Polska od bieżącego roku...
Filmteractive IAB Polska

Mariusz Wąsiński w Radzie Nadzorczej IAB Polska

Rada Nadzorcza IAB Polska jest organem składającym się z przedstawicieli Członków Zwyczajnych Związku. Poprzez ten organ firmy członkowskie sprawują...
Mariusz Wąsiński IAB Polska
Zobacz

Kalendarz

Sprawdź kalendarz wydarzeń IAB Polska

Przeprowadzone przez IAB Polska badanie „Prywatność w sieci” wskazuje na ważne tendencje jeśli chodzi o odbiór przez internautów działań skierowanych do nich – tak przez instytucje prywatne, jak i instytucje publiczne.
- dr Wojciech R. Wiewiórowski

Badania i publikacje W sekcji Badania i publikacje prezentujemy wyniki badań, prowadzonych przy współpracy z firmami i agencjami badawczymi oraz zamieszczamy raporty strategiczne IAB Polska. Dowiesz się z nich jak kształtuje się wartość rynku reklamy online oraz poznasz zmiany i trendy w marketingu internetowym. Wiedza ta pozwoli Ci podejmować bardziej świadome i efektywne decyzje biznesowe i marketingowe.

Badania i publikacje

Edukacja i szkolnictwo Jednym z ważnych zadań IAB jest aktywne edukowanie rynku reklamy interaktywnej w Polsce. W sekcji Edukacja i szkolnictwo znajdziesz informacje na temat kierunków studiów oraz spotkań umożliwiających zdobycie oraz rozwinięcie wiedzy z zakresu marketingu i reklamy w Internecie oraz zagadnień dotyczących branży interaktywnej.

Edukacja i szkolnictwo

Legislacja W sekcji Legislacja prezentujemy dokumenty i zmiany legislacyjne mające istotny wpływ na funkcjonowanie branży interaktywnej w Polsce. Zachęcamy do merytorycznej dyskusji oraz dążymy do wypracowania optymalnych, jednolitych rozwiązań dla całej branży.

Legislacja

GG network logoGG network logo
Way2traffic Polska S.A. logoWay2traffic Polska S.A. logo
Equinox logoEquinox logo
Polskie Książki Telefoniczne Sp. z o.o. logoPolskie Książki Telefoniczne Sp. z o.o. logo
Lead Bullet logoLead Bullet logo
Plasma Media logoPlasma Media logo
Brand 24 logoBrand 24 logo
Zjednoczenie logoZjednoczenie logo
Cube group logoCube group logo
Mindshare Polska Sp. z o.o. logoMindshare Polska Sp. z o.o. logo
Tvn logoTvn logo
Adrino.pl logoAdrino.pl logo
Havas Worldwide LogoHavas Worldwide Logo
Mexad logoMexad logo
Interia pl logoInteria pl logo
Jamel w IAB PolskaJamel w IAB Polska
Payback logoPayback logo
istv logoistv logo
Mec Global logoMec Global logo
Baker&Mckenzie logoBaker&Mckenzie logo