Raport IAB Polska: Perspektywy rozwojowe reklamy online w Polsce

Podczas konferencji MIXX Conference 2016 zaprezentowana została trzecia edycja Raportu „Perspektywy rozwojowe reklamy online w Polsce”,
raport_perspektywy

Konkurs MIXX Awards 2016 rozstrzygnięty!

Podczas uroczystej gali, zorganizowanej w warszawskim Multikino Złote Tarasy, po raz dziesiąty wręczono nagrody w organizowanym przez IAB Polska konkursie MIXX...
MIXX_Awards_2016_Logo-zajawka

Sondaż wykorzystania poczty elektronicznej – raport

Newslettery wracają do łask. Subskrybuje je aż 88% uczestników ankiety SARE, z której raport został dzisiaj opublikowany.
raport_sare

IAB Europe AdEx Benchmark H1 2016. Europejski rynek reklamy wzrósł o 13,4% i osiągnął wartość 18,6 mld euro

Najnowszy raport AdEx 2016 za pierwsze półrocze wskazuje, że kanał mobilny przyczynił się do wzrostów we wszystkich formatach reklamy...
adex_2016_H1

List otwarty wydawców do Komisji Europejskiej

Europejscy wydawcy zwracają uwagę Komisji Europejskiej na kwestię reklamy internetowej w kontekście Dyrektywy o ePrywatności.
naglowek listu eu

White Paper IAB Europe: Efektywne wykorzystanie danych w programmatic

Lista kanałów, narzędzi i platform, za pomocą których konsumenci korzystają z treści i dokonują zakupów stale się wydłuża, tworząc...
IAB-Europe-Using-Data-Effectively-in-Programmatic-White-Paper-November-2016-mini

Przedstawiamy aplikację mobilną IAB Polska

Wielkoformatowe wydarzenia na małym ekranie.
app_mockup_mini

Kapituła konkursu MIXX Awards 2016 ogłasza nominacje do nagród za dokonania

Regulamin konkursu MIXX Awards przewiduje pięć kategorii specjalnych, w których przyznawane są wyróżnienia za szczególne osiągnięcia w ciągu ostatnich...
MIXX_Awards_2016_Logo-zajawka
Zobacz

Kalendarz

Sprawdź kalendarz wydarzeń IAB Polska
Obecnie realizacja kampanii audiowizualnej bez internetu jest w przypadku większości działań marketingowych nieoptymalna. Warto też podkreślić, że przewagą internetu w relacji do kampanii telewizyjnej jest możliwość zaangażowania konsumenta. Komunikat, który dociera do konsumentów przez TV powinien być równocześnie wsparty kampanią w sieci
- Jacek Dzięcielak

Raport IAB Polska: Perspektywy rozwojowe reklamy online w Polsce

Trzecia edycja Raportu „Perspektywy rozwojowe reklamy online w Polsce”, opracowanego przez zespół specjalistów i praktyków pod kierownictwem działu badawczego...
raport_perspektywy

Raport IAB Polska i Mindshare: Mobilny Audyt Reklamodawców – finanse i handel

Już ponad 50% europejskich marek branży retail dysponuje własną aplikacją mobilną, a w finansach wskaźnik ten wynosi blisko 75%. W 2015 roku...
audyt_mini

IAB/PwC AdEx 2016’H1: Reklama online nadal z dwucyfrowym wzrostem

W pierwszej połowie 2016 roku wartość reklamy online w Polsce zanotowała 19,9% wzrostu, pozyskując ponad 280 mln zł więcej...
IAB_PwC_AdEx_2016H1_infografika_ini

Biznes w sieci – cyfrowe narzędzia przedsiębiorczości

IAB Polska prezentuje raport „Biznes w sieci – cyfrowe narzędzia przedsiębiorczości”, przygotowany we współpracy z Ministerstwem Rozwoju, PwC oraz...
RAPORT IAB_BIZNES W SIECI www

Raport IAB: Zjawisko blokowania reklam

Badanie IAB Polska – zrealizowane w kwietniu 2016 roku – wykazało, że obecnie już 36% (7,6 mln) użytkowników internetu...
adb1

IAB/PwC AdEx 2016’Q1: Reklama online wciąż na fali wznoszącej

W pierwszym kwartale 2016 roku wartość reklamy online w Polsce zanotowała 24,9% wzrostu, pozyskując prawie 160 mln zł więcej...
adex2016q1

Raport IAB Polska: Marketing w wyszukiwarkach

Zapraszamy do pobrania najnowszego raportu IAB Polska dotyczącego działań SEM.
Raport SEM

Raport strategiczny INTERNET 2015-2016

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska prezentuje 13. edycję raportu strategicznego badającego rynek reklamy online.
raport strategiczny

Badania i publikacje W sekcji Badania i publikacje prezentujemy wyniki badań, prowadzonych przy współpracy z firmami i agencjami badawczymi oraz zamieszczamy raporty strategiczne IAB Polska. Dowiesz się z nich jak kształtuje się wartość rynku reklamy online oraz poznasz zmiany i trendy w marketingu internetowym. Wiedza ta pozwoli Ci podejmować bardziej świadome i efektywne decyzje biznesowe i marketingowe.

Badania i publikacje

Edukacja i szkolnictwo Jednym z ważnych zadań IAB jest aktywne edukowanie rynku reklamy interaktywnej w Polsce. W sekcji Edukacja i szkolnictwo znajdziesz informacje na temat kierunków studiów oraz spotkań umożliwiających zdobycie oraz rozwinięcie wiedzy z zakresu marketingu i reklamy w Internecie oraz zagadnień dotyczących branży interaktywnej.

Edukacja i szkolnictwo

Legislacja W sekcji Legislacja prezentujemy dokumenty i zmiany legislacyjne mające istotny wpływ na funkcjonowanie branży interaktywnej w Polsce. Zachęcamy do merytorycznej dyskusji oraz dążymy do wypracowania optymalnych, jednolitych rozwiązań dla całej branży.

Legislacja
Mobiem logoMobiem logo
SpicyMobileSpicyMobile
Experience TEN Sp. z o.o.Experience TEN Sp. z o.o.
International Data Group Poland S.A. logoInternational Data Group Poland S.A. logo
leadr_310x124leadr_310x124
Lowe Media logoLowe Media logo
Supersam IAB PolskaSupersam IAB Polska
adform logoadform logo
admeta310x1241admeta310x1241
Brand 24 logoBrand 24 logo
le1_isobarle1_isobar
thenetsthenets
Media Direction logoMedia Direction logo
Agrofoto logoAgrofoto logo
adtankadtank
e-commerce services logoe-commerce services logo
Mexad logoMexad logo
Ve Interactive LtdVe Interactive Ltd
groupm logogroupm logo
Fenomem logoFenomem logo