Patronat Honorowy IAB Polska nad konkursem EKOMERSY 2016

IAB Polska obejmuje Patronatem Honorowym konkurs EKOMERSY 2016 – wydarzenie skierowane do branży e-biznesu. 9 listopada 2016 roku w Warszawie...
ekomersy_grafika_news

Znamy kategorie Mapy Podmiotów Internetowych 2016

W tej edycji dodaliśmy aż 6 nowych kategorii. To ostatnia szansa, by dołączyć do Mapy.
mapapodmiotow_mini

Akredytacja DIMAQ: Poranki z e-mail marketingiem

Już w październiku rusza kolejna edycja Poranków z email marketingiem! Wydarzenia objęliśmy naszym patronatem oraz przyznaliśmy akredytację DIMAQ.
poranki z email

Wartość globalnego rynku reklamy mobilnej wyniosła w 2015 roku 37 mld euro

IAB Europe oraz HIS opublikowały dane dotyczące globalnego rynku reklamy mobilnej. Dynamika wzrostu nie traci impetu – w 2015...
Wartość globalnego rynku reklamy mobilnej wyniosła w 2015 roku 37 mld euro

#19 Expert Panel: Biznes w sieci – cyfrowe narzędzia przedsiębiorczości

Już 4 października będziemy dyskutować o sytuacji polskich przedsiębiorstw, które coraz intensywniej korzystają z internetu w realizacji codziennego biznesu.
expertpanel

Verseo dołącza do IAB Polska

Do grona firm członkowskich Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska dołącza agencja interaktywna Verseo.
verseo aktualnosc

Nowe działania IAB Polska na rzecz edukacji

Z przyjemnością informujemy, że IAB Polska uzyskał wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych oraz do Bazy Usług Rozwojowych .
edukacja

Filmteractive: Pierwsze cyfrowe pokolenie konsumentów

Milenialsi ciągle spędzają sen z powiek specjalistom do spraw marketingu. Dojrzewali w czasach, w których upowszechnił się Internet.
filmtearctive
Zobacz

Kalendarz

Sprawdź kalendarz wydarzeń IAB Polska
Pierwszy w pełni świadomy kontakt z klientem przekaz reklamowy zdobywa w internecie. To tam jest uwaga klienta (nie widza, a użytkownika). Telewizja odgrywa natomiast rolę wzmacniającą zapamiętanie tego przekazu. W ten sposób oba media efektywnie się uzupełniają.
- Krzysztof Beniowski

Badania i publikacje W sekcji Badania i publikacje prezentujemy wyniki badań, prowadzonych przy współpracy z firmami i agencjami badawczymi oraz zamieszczamy raporty strategiczne IAB Polska. Dowiesz się z nich jak kształtuje się wartość rynku reklamy online oraz poznasz zmiany i trendy w marketingu internetowym. Wiedza ta pozwoli Ci podejmować bardziej świadome i efektywne decyzje biznesowe i marketingowe.

Badania i publikacje

Edukacja i szkolnictwo Jednym z ważnych zadań IAB jest aktywne edukowanie rynku reklamy interaktywnej w Polsce. W sekcji Edukacja i szkolnictwo znajdziesz informacje na temat kierunków studiów oraz spotkań umożliwiających zdobycie oraz rozwinięcie wiedzy z zakresu marketingu i reklamy w Internecie oraz zagadnień dotyczących branży interaktywnej.

Edukacja i szkolnictwo

Legislacja W sekcji Legislacja prezentujemy dokumenty i zmiany legislacyjne mające istotny wpływ na funkcjonowanie branży interaktywnej w Polsce. Zachęcamy do merytorycznej dyskusji oraz dążymy do wypracowania optymalnych, jednolitych rozwiązań dla całej branży.

Legislacja
Experience TEN Sp. z o.o.Experience TEN Sp. z o.o.
OptimiseOptimise
Untitled design (21)Untitled design (21)
Opcom Sp. z o.o. S.K.A. logoOpcom Sp. z o.o. S.K.A. logo
Adquota LogoAdquota Logo
MTV LogoMTV Logo
jamel_logo_310x124jamel_logo_310x124
admeta310x1241admeta310x1241
trnd Central Eastern Europe Kft Sp. z o.o.trnd Central Eastern Europe Kft Sp. z o.o.
Polskie Książki Telefoniczne Sp. z o.o. logoPolskie Książki Telefoniczne Sp. z o.o. logo
Untitled design (49)Untitled design (49)
wp_logo_310x124wp_logo_310x124
mcnmcn
oxmediaoxmedia
Adequate logoAdequate logo
adform logoadform logo
Tarsago PolskaTarsago Polska
interia_310x124interia_310x124
Kalicińscy IAB PolskaKalicińscy IAB Polska
Implix logoImplix logo