Patronat IAB Polska: XI Targi eHandlu

IAB Polska objął patronatem honorowym 11. edycję Targów eHandlu, które odbędą się 9 listopada 2016 r. w Centrum Expo...
targi ehandlu

Akredytacja DIMAQ: Filmteractive 2016

IAB Polska objął patronatem honorowym VI edycję Filmteractive - międzynarodowego wydarzenie poświęconego innowacyjnym treściom audiowizualnym
filmtearctive

Rozpoczynamy przyjmowanie zgłoszeń do Mixx Awards 2016!

Przed nami 10., jubileuszowa edycja Mixx Awards & Conference, która odbędzie się 1 grudnia 2016 w Multikinie Złote Tarasy....
470x307

Raport z badania AdEx Benchmark 2015 już do pobrania

Zapraszamy do lektury raportu z przeprowadzonego przez IAB Europe badania AdEx Benchmark 2015 – kompleksowego zestawienia wydatków na...
adex benchamark 2015

Weź udział w XIII edycji badania poczty elektronicznej

Ruszyła trzynasta edycja badania wykorzystania poczty elektronicznej przeprowadzanego przez SARE, nad którym patronat objęło IAB Polska.
badanie poczty elektronicznej

Ogilvy & Mather nową firmą członkowską IAB Polska

Do grona firm członkowskich Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska dołączyła agencja komunikacji 360 Ogilvy & Mather.  Ogilvy & Mather...
ogilvyandmather

Pobierz najnowszy raport SEM

Raport SEM przygotowany przez IAB Polska powstał na kanwie sondażu przeprowadzonego online na przełomie roku 2015 i 2016 wśród...
Raport SEM

Mapa Podmiotów Internetowych 2016 – zgłoś swoją firmę

Od 15 czerwca do 30 sierpnia IAB Polska przyjmuje  zgłoszenia do kolejnej, piątej edycji Mapy Podmiotów Internetowych IAB Polska. ...
slider mapa podmiotow
Zobacz

Kalendarz

Sprawdź kalendarz wydarzeń IAB Polska
Przeprowadzone przez IAB Polska badanie „Prywatność w sieci” wskazuje na ważne tendencje jeśli chodzi o odbiór przez internautów działań skierowanych do nich – tak przez instytucje prywatne, jak i instytucje publiczne.
- dr Wojciech R. Wiewiórowski

Badania i publikacje W sekcji Badania i publikacje prezentujemy wyniki badań, prowadzonych przy współpracy z firmami i agencjami badawczymi oraz zamieszczamy raporty strategiczne IAB Polska. Dowiesz się z nich jak kształtuje się wartość rynku reklamy online oraz poznasz zmiany i trendy w marketingu internetowym. Wiedza ta pozwoli Ci podejmować bardziej świadome i efektywne decyzje biznesowe i marketingowe.

Badania i publikacje

Edukacja i szkolnictwo Jednym z ważnych zadań IAB jest aktywne edukowanie rynku reklamy interaktywnej w Polsce. W sekcji Edukacja i szkolnictwo znajdziesz informacje na temat kierunków studiów oraz spotkań umożliwiających zdobycie oraz rozwinięcie wiedzy z zakresu marketingu i reklamy w Internecie oraz zagadnień dotyczących branży interaktywnej.

Edukacja i szkolnictwo

Legislacja W sekcji Legislacja prezentujemy dokumenty i zmiany legislacyjne mające istotny wpływ na funkcjonowanie branży interaktywnej w Polsce. Zachęcamy do merytorycznej dyskusji oraz dążymy do wypracowania optymalnych, jednolitych rozwiązań dla całej branży.

Legislacja
VML, Inc. logoVML, Inc. logo
Polskie Książki Telefoniczne Sp. z o.o. logoPolskie Książki Telefoniczne Sp. z o.o. logo
Gemius logo IAB PolskaGemius logo IAB Polska
Polska Agencja Prasowa SA PAPPolska Agencja Prasowa SA PAP
Credite AgricoleCredite Agricole
g2astronag2astrona
Experience TEN Sp. z o.o.Experience TEN Sp. z o.o.
DBMSDBMS
umccann_310x1241umccann_310x1241
edipresse1-310x124_bwedipresse1-310x124_bw
Mobizzy logoMobizzy logo
Lubasz i wspólnicy kancelaria prawna IAB PolskaLubasz i wspólnicy kancelaria prawna IAB Polska
Walk logoWalk logo
baker-mckenzie_logo_310baker-mckenzie_logo_310
Cor media logoCor media logo
mcnmcn
Bank Zachodni WBK S.A. logoBank Zachodni WBK S.A. logo
Marquard media logoMarquard media logo
interia_310x124interia_310x124
SarigatoSarigato